Adresatami konferencji są przedstawiciele działów HR, praktycy z obszaru rekrutacji, komunikacji i employerbrandingu. Wystąpienia podczas Warszawskich Dni Rekrutacji prowadzone będą w ramach trzech ścieżek tematycznych, dotyczących międzynarodowych trendów, najnowszych narzędzi i casestudy z obszaru rekrutacji. Nie zabraknie też tematów związanych z employerbranding.
W tego rocznej edycji:
Kto wystąpi?
Wśród prelegentów, którzy potwierdzili swoje wystąpienia są przedstawiciele takich firm jak: Unicredit, Grupa Żywiec, Capgemini, UPS, BNP Paribas, Sii, Henkel, Motorola Solutions, Microsoft, IKEA, Avon, PwC, Citi Group czy Groupon.
Szczegółowy program konferencji na stronie organizatora.
Organizatorem jest Employer Branding Institute.
Partnerami strategicznymi konferencji są GoldenLine, Bonus Systems oraz Start People. Partnerami konferencji są także Akademia Leona Koźmińskiego i AG Test HR.
Partnerami branżowymi konferencji są Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Polskie Forum HR oraz Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia. Partnerami medialnymi zostali HRstandard.pl, eGospodarka.pl, Personel i Zarządzanie, Nowoczesna Firma oraz Money.pl