Trwa ładowanie...
Zaloguj
Praca dla ciebie
Przejdź na

Polacy nie ufają swoim szefom

0
Podziel się:

60 proc. pracujących Polaków przyznaje, że nie zawsze ufa wiadomościom przekazywanym im przez kierownictwo.

Polacy nie ufają swoim szefom

60 proc. aktywnych zawodowo Polaków przyznaje, że nie zawsze ufa wiadomościom na temat zmian przekazywanym im przez kierownictwo lub zarząd firm, w których pracują - wynika z raportu On Board PR.

Raport pokazuje że pracownicy znacznie wyżej oceniają uczciwość swoich firm wobec klientów. 61,2% aktywnych zawodowo Polaków jest przekonanych, że firmy, w których pracują są uczciwe wobec odbiorców swoich produktów.

„Przedsiębiorcy poświęcają znacznie więcej uwagi budowaniu zaufania i zrozumienia wśród klientów niż wśród swoich własnych pracowników” - komentuje Tomasz Turzyński z firmy doradczej On Board PR – „Zarząd firmy musi traktować pracowników jako istotnego partnera, nauczyć się tłumaczyć trudne zagadnienia i zachęcać do szczerego dialogu”

Badania potwierdzają, że istnieje zależność między pozycją zajmowaną w firmie a stopniem zaufania do wypowiedzi zarządu, managerów. Na przykład informacje o problemach firmy są w pełni wiarygodne aż dla 65,3% osób zajmujących stanowiska kierownicze. Jednocześnie poziom zaufania do tych informacji w grupie osób deklarujących swoją pozycję jako pracownicy umysłowi wynosi tylko 33,2%.

„Uzyskiwanie prawdziwych i zrozumiałych informacji nie powinno być przywilejem wąskiego grona pracowników” – radzi Tomasz Turzyński z On Board PR – „Na przykład: jeśli nie wszyscy w firmie korzystają z Intranetu, sieć nie może być wiodącym narzędziem komunikacji. Także sposób formułowania przekazów powinien być dostosowany do zainteresowań pracowników wszystkich szczebli.”

manager
praca
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)