Specjalista ds. reklamy - zarobki
Dane na podstawie 102 raportów wynagrodzeń
- Wszystkie stanowiska
- specjalista
- starszy specjalista
Mediana wynagrodzeń dla stanowiska Specjalista ds. reklamy wynosi:
rocznie
54 240 zł
brutto
3 740 zł
mediana
4 520 zł
5 240 zł
Prezentowane dane na podstawie analiz:
wynagrodzenia.pl
Wynagrodzenie w firmach na stanowisku Specjalista ds. reklamy
mediana
4 520 zł
Mikroprzedsiębiorstwa(1–9 osób)
3 580 zł
brutto
Małe przedsiębiorstwa(10–49 osób)
4 280 zł
brutto
Średnie przedsiębiorstwa(50–249 osób)
4 610 zł
brutto
Duże przedsiębiorstwa(250–999 osób)
5 030 zł
brutto
B. duże przedsiębiorstwa(1000 i więcej osób)
5 600 zł
brutto
Wynagrodzenie wg. płci i wieku na stanowisku Specjalista ds. reklamy
Wynagrodzenie kobiet
4 290 zł
brutto
Wynagrodzenie mężczyzn
4 660 zł
brutto
mediana
4 520 zł
18–25 lat
3 500 zł
brutto
26–30 lat
4 280 zł
brutto
36–40 lat
4 540 zł
brutto
Wynagrodzenie na stanowisku Specjalista ds. reklamy wg. stażu pracy
mediana
4 520 zł
4-5 lat
4 840 zł
brutto
6 lat i więcej
4 550 zł
brutto
Wynagrodzenie na stanowisku Specjalista ds. reklamy wg. miasta
mediana
4 520 zł
Warszawa
5 230 zł
brutto
Wynagrodzenie na stanowisku Specjalista ds. reklamy wg. poziomu stanowiska
mediana
4 520 zł
specjalista
4 510 zł
brutto
starszy specjalista
5 100 zł
brutto
Województwa z najwyższym wynagrodzeniem na stanowisku Specjalista ds. reklamy
5 200 zł
brutto / mc
Branże z najwyższym wynagrodzeniem na stanowisku Specjalista ds. reklamy
4 460 zł
brutto / mc
2.
Handel3 990 zł
brutto / mc
Dane na podstawie 102 raportów wynagrodzeń osób pochodzących z miast: Warszawa
Sprawdź wynagrodzenie na podobnych stanowiskach
Lekarz specjalista I stopniaLekarz specjalista II stopniaSpecjalista administracji publicznejSpecjalista analizy i rozwoju rynkuSpecjalista bankowościSpecjalista do spraw dietetykiSpecjalista do spraw konsultinguSpecjalista do spraw pakowania i opakowańSpecjalista do spraw rachunkowościSpecjalista do spraw rozwoju zawodowegoSpecjalista do spraw zarządzania talentamiSpecjalista ds. administracji sprzedaży