Trwa ładowanie...
Zaloguj
Praca dla ciebie
Przejdź na

Specjaliści chcą się dokształcać - MBAEvent Pracuj.pl

0
Podziel się:

Porównaj najpopularniejsze programy MBA w Polsce

Specjaliści chcą się dokształcać - MBAEvent Pracuj.pl

Jak wynika z badania przeprowadzonego wśród użytkowników portalu Pracuj.pl aż 85% ankietowanych zamierza w tym roku dokształcać się.* * 40% skorzysta ze szkoleń biznesowych, prawie tyle samo osób - ze szkoleń zawodowych, a 6% badanych planuje podjąć studia MBA. Z myślą o tej grupie specjalistów ruszyła dziś kolejna edycja wydarzenia on-line - MBA Event.

Studia MBA w Polsce kojarzą się nie tylko z prestiżem, lecz także wciąż z ograniczonym dostępem. Cześć osób traktuje dyplom MBA jako inwestycję w siebie, kartę przetargową do zdobycia wyższego stanowiska w firmie, czy lepszego wynagrodzenia.

Wybór studiów nie jest prosty, szczególnie, że rynek studiów menadżerskich rozwija się dość dynamicznie. Dlatego też portal Pracuj.pl już po raz VI organizuje wydarzenie on-line, skierowane do osób zainteresowanych podjęciem studiów MBA. Od 16 kwietnia, przez miesiąc, na platformie www.MBAEvent.pl będą dostępne informacje o programach MBA z ponad 20 polskich uczelni. Użytkownicy mogą zapoznać się z organizacją studiów, szczegółowym programem nauczania, profilami wykładowców, a także dowiedzieć się więcej na temat zasad rekrutacji i sposobów finansowania studiów.

Odwiedzający platformę mogą również skorzystać z porównywarki ofert poszczególnych szkół, która pozwala zestawić programy różnych uczelni i wybrać najlepszą dla siebie ofertę. Ponadto, w ramach dni otwartych, użytkownicy mają możliwość wzięcia udziału w pokazowych zajęciach, organizowanych przez konkretne uczelnie. Wystarczy, że wypełnią formularz zgłoszeniowy w zakładce Dzień Otwarty.

W zakładce Zaplanuj Karierę odwiedzający MBA Event znajdą też oferty pracy dla menedżerów, oraz bezpłatny E-book „Skazani na sukces”, z poradami dla kadry zarządzającej, dotyczącymi rozwoju kariery zawodowej.

Platforma www.MBAEvent.pl będzie dostępna dla użytkowników do 16 maja 2012 r.

Patroni medialni wydarzenia: Magazyn MANAGER, Money.pl, Harvard Business Review i Profeo.pl.

wydarzenia
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)