Trwa ładowanie...
Zaloguj
Praca dla ciebie
Przejdź na

II Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl zainteresowały tysiące internautów

0
Podziel się:

Od 28 marca do 3 kwietnia Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl odwiedziło ponad 80 000 kandydatów

II Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl zainteresowały tysiące internautów

Od 28 marca do 3 kwietnia Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl odwiedziło ponad 80 000 kandydatów. Oprócz możliwości zapoznania się z ofertami pracy internauci mogli wziąć udział w interaktywnych seminariach z zakresu rozwoju zawodowego.

Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl to specjalnie przygotowana platforma internetowa w technologii 3D, dzięki której kandydaci bez potrzeby wychodzenia z domu i w piżamach mogli przeglądać setki ofert pracy oraz rozmawiać na czatach z pracodawcami. Każdy z odwiedzających mógł rozwiązać test kompetencyjny w celu znalezienia pracodawcy pasującego do jego kompetencji i oczekiwań.

Pracodawcy mieli możliwość nie tylko prezentacji ofert pracy, ale przede wszystkim nawiązania bezpośredniego kontaktu z poszukującymi pracy za pomocą chat-roomów oraz szkoleń realizowanych w czasie rzeczywistym.

Już od pierwszych dni Targi cieszyły się dużą popularnością odwiedzających. Stronę www.dnipracy.pl odwiedziło ponad 80 000 użytkowników.

„To już druga edycja Wirtualnych Targów Pracy Monsterpolska.pl. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po raz kolejny udało nam się zainteresować tak dużą liczbę kandydatów oraz zaprezentować innowacyjny sposób poszukiwania pracy i nawiązywania kontaktów z pracodawcami. Wielu kandydatów po raz pierwszy spotkało się z tego rodzaju platformą i bardzo chwaliło sobie jej funkcjonalność”, mówi Małgorzata Majewska z monsterpolska.pl. „Osoby, które dopiero teraz dowiedziały się o naszej imprezie zapraszam na monsterpolska.pl, gdzie mogą nadal przeglądać aktualne oferty pracy oraz czytać ciekawe materiały dotyczące rozwoju kariery zawodowej”, dodaje Małgorzata Majewska.

Wśród pracodawców na tegorocznych targach znaleźli się Acxiom Global Service Center, Bank BPH, Capgemini Polska, Cersanit SA, Connectis, Decathlon, Decora, Dell, Direct Communication, EURES, Euro-Net, Grafton Recruitment Polska, Grupa Telekomunikacja Polska S.A., IBM BTO Business Consulting Services, KPMG, Krakowski Instytut Technologii, Kolporter, Leroy Merlin Polska, Lionbridge Polska, Lukas Bank, Luxoft Poland, Money.pl, Most Wanted, Polsat Cyfrowy, PricewaterhouseCoopers Polska, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, TNT Express Poland i Zepter International.

Patronat medialny nad targami objęli: Interia.pl, Brief.pl, Dlaczego.com.pl, iwoman.pl, Money.pl, Monitor Prawa Pracy, Monitor Podatkowy, Newsweek, Personel i Zarządzanie, Personel Plus, Puls Biznesu, Radio Kampus, Magazyn Rekruter, Rynekpracy.pl, DBM Polska i TVP Info. Patronem honorowym targów było Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia SAZ.

Informacje dodatkowe:

* monsterpolska.pl (Monster Worldwide Polska Sp. z o.o.)* to część największego na świecie serwisu kariery monster.com. W Polsce firma jest obecna już od 1999 roku, wcześniej jako jobpilot.pl. Celem monsterpolska.pl jest ułatwienie kontaktu pomiędzy prężnie rozwijającymi się firmami a profesjonalistami. Pracobiorcom, serwis monsterpolska.pl oferuje możliwości rozwoju i kierowania swoją karierą zawodową. Pracodawcom ułatwia poszukiwanie wykwalifikowanych kandydatów. Jest to możliwie dzięki nowoczesnym technologiom i innowacyjnym usługom, usprawniającym proces rekrutacji.

Kontakt dla mediów:

Ewelina Nowicka
Triple PR
ul. Elektoralna 24/73 00-892 Warszawa
tel. 22 216 54 20;
ewelina.nowicka@triplepr.pl

wydarzenia
strategie
patronat
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)