Money.pl Praca praca Kraków Workplace Coordinator
Nazwa firmy Adecco Poland Sp. z o.o.
Stanowisko Workplace Coordinator
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2020-01-06

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Finanse/Ekonomia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Nieokreślone
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Workplace Coordinator

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Workplace Coordinator

   
rozwiń WorkPlace Services Product Owner - Coordinator ING Tech Poland Katowice We are looking for you if: If you are interested in Workplace Services (WPS) and you have practical experience in this area, You value autonomy, you like new challenges and at the same... 2020-09-19 Katowice Adzuna

Oferta pracy Workplace Coordinator


Oferta:

Responsibilities:
? Welcome visitors and deliver an exceptional guest experience ? Provide exemplary customer service to employees
? Coordinate & assist with vendor management including assisting in procurement process and performance management through meetings and ongoing communication
? Perform regular walk-throughs and audits of office incl. Workplace audit, Health & Safety audit
? Coordinate all in-office events for employees incl. Wellness events
? Administer the security system for processing access badges  
? Coordinate all aspects of the office maintenance program
? Provide local new hire orientation for new employees
? Assist in updating the office help center
? Liaise and work closely with other team members in EMEA, Global Program managers and global team members


Requirements:
? 3 - 5 years' experience in a fast-paced workplace or administrative role in a tech environment
? Fluent English (written and spoken)
? Ability to consistently deliver a high level of customer service ? Strong communication skills across employees at all levels within the organization
? A sense of humor and ability to strike up a conversation with anyone
? Ability to quickly adapt to new softwares & IT systems


Preferred:
? Experience with office moves of over 75 people
? Experience with SpaceIQ, or similar office management software tool
? Experience with global security systems, such as Brivo, S2, Lenel, Software House, etc.


We offer

  • Employment based on the employee temporary contract with possibility to extend
  • Chance to work for international company
  • Work in multicultural environment
  • Package of benefits (private healthcare, sports card)


Numer referencyjny: Z/10/2019/KRK/WC
  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony