Rekrutacja na nowe stanowiska pracy w Łodzi już się rozpoczęła. T-Mobile poszukuje zarówno osób zainteresowanych pracą w pełnym wymiarze godzin, jak i tych, które poszukują pracy dorywczej. W zamian pracownicy centrum obsługi klienta T-Mobile mogą liczyć na atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym warunki płacowe wyższe od średniej na rynku nawet o 25-30 proc. oraz szeroki pakiet socjalny. Jednym z priorytetów T-Mobile jest rozwój pracowników.
Działające w Łodzi centrum obsługi klienta T-Mobile po rozbudowie zatrudniać będzie ponad 1200 osób, co plasuje je na piątej pozycji wśród wszystkich centrów obsługi klienta w regionie, a operatora w pierwszej dwudziestce największych pracodawców województwa łódzkiego.
Operator podkreśla, że stawia na jakość usług. Obok rozwijania sieci, inwestuje w struktury sprzedaży i obsługi klientów. - Przy rosnących oczekiwaniach klientów decyzja o rozbudowie jednostki w Łodzi była naturalna, zwłaszcza biorąc pod uwagę nasze doświadczenia oraz wysokie kwalifikacje zatrudnianych pracowników. Cieszy nas też otwartość lokalnych władz na inwestycje, zwłaszcza te związane z nowymi technologiami - powiedział członek zarządu ds. rynku biznesowego T-Mobile Artur Ostrowski.
"W centrum obsługi klienta realizowana jest całość działań z zakresu obsługi i sprzedaży dla ponad 10,6 mln klientów T-Mobile w całym kraju. Oprócz konsultantów, jednostka zatrudnia specjalistów do spraw zarządzania ruchem, wsparcia sprzedaży, zarządzania jakością, analizą danych oraz zarządzania zasobami ludzkimi" - podał operator.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100 proc. powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom, do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems.