Internauci w czerwcu najczęściej szukali pracy wpisując frazę _ praca marketing/public relations _- podaje serwis infoPraca.pl. Kolejne miejsca pod względem popularności zajęła praca na stanowiskach informatyka, managera i finansisty a także określenia _ praca dla studenta _, _ praca za granicą _.
_ - Duża liczba osób poszukujących pracy w marketingu i public relations nie powinna dziwić. Przez ostanie lata ten kierunek bił rekordy popularności, a studenci marketingu i zarządzania stanowili aż 20 proc. wszystkich studentów w Polsce - _ ocenia Beta Szilf-Nitka, z internetowej giełdy pracy infoPraca.pl. _ - Lato to czas wzmożonych akcji marketingowych w związku z czym chwilowo rośnie zapotrzebowanie na pracowników związanych z marketingiem bezpośrednim. _
Zainteresowanie internautów nie zawsze jednak przekłada się na potrzeby pracodawców. Ci z kolei najczęściej szukali chętnych do pracy a branżach:
- ubezpieczenia
- sprzedaż
- produkcja
- bankowość i usługi finansowe
- sprzedaż detaliczna/handel