Trwa ładowanie...
Praca dla ciebie
Przejdź na

Specjaliści i menedżerowie pilnie potrzebni

0
Podziel się:

Sektorem, w którym najwięcej pracodawców zgłasza zapotrzebowanie na specjalistów i menedżerów, są media społecznościowe

Specjaliści i menedżerowie pilnie potrzebni
Sektorem, w którym najwięcej pracodawców zgłasza zapotrzebowanie na specjalistów i menedżerów, są media społecznościowe.

Europa Zachodnia

Największy procent pracodawców deklarujących zatrudnianie specjalistów i menedżerów pod koniec I i na początku II kwartału br. to przedsiębiorcy z Luksemburga i Wielkiej Brytanii (po 71%) i Belgii (61%). Z kolei, największy procent pracodawców zwalniających specjalistów i menedżerów pod koniec I i na początku II kwartału br. pochodzi z: Portugalii (39%), Belgii (37%), Luksemburga i Wielkiej Brytanii (po 29%).

Europa Wschodnia i Eurazja

Najwyższy poziom procentowy w przypadku rekrutacji specjalistów i menedżerów pod koniec I i na początku II kwartału br. odnotowano w Rosji (72%), na Ukrainie (75%) i w Czechach (64%). Najwięcej pracodawców planujących zwalnianie specjalistów i menedżerów jest na Słowacji (42%),w Turcji (36%), Rosji i na Ukrainie (po 32%).

Afryka i Bliski Wschód

Najwięcej pracodawców planujących powiększać swoje zespoły o specjalistów i menedżerów pod koniec I i na początku II kwartału br. jest w Botswanie, Egipcie (po 75%), Kenii i na Filipinach(po 73%). Najwięcej pracodawców planuje redukcję swoich zespołów w Pakistanie (33%), Nigerii (25%) i Indiach (21%).

Ameryka Północna i Południowa

Największe potrzeby rekrutacji specjalistów i menedżerów pod koniec I i na początku II kwartału br. zgłaszają pracodawcy z Brazylii, Meksyku i Stanów Zjednoczonych (po 76%). Największe redukcje zespołów będą miały meijsce w Stanach Zjednoczonych (34%), Brazylii (31%) i Kanadzie (27%).

Australia i Oceania

79% pracodawców z Australii i 50% pracodawców z Nowej Zelandii i deklaruje potrzebę zatrudnienia specjalistów i menedżerów pod koniec I i na początku II kwartału br.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)