Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista Service Desk
Nazwa firmy Connectis_
Stanowisko Specjalista Service Desk
Kategoria Instalacja/Utrzymanie/Serwis
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-12-12

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista Service Desk

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista Service Desk

   
rozwiń Mobilny Specjalista Service Desk Getin Noble Bank S.A. Dbanie o infrastrukturę sieciową w placówkach banku, montaż sprzętu sieciowego, komputerowego, naprawianie, usuwanie usterek dot. urządzeń peryferyjnych, laptopów, komputerów, konfiguracja... 2020-01-20 Gdańsk, Gdynia, Sopot pracuj.pl
rozwiń Specjalista Service Desk Tech Data Polska Sp. z o.o. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od wewnętrznych klientów, Rejestracja zgłoszeń w systemie, Wstępna analiza zgłoszeń, Rozwiązywanie problemów lub ich przekazywanie do kolejnej linii... 2020-01-22 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista Service Desk IT Generali Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów Konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego Utrzymanie i... 2020-01-23 Warszawa Praca.pl
rozwiń Specjalista Service Desk UBEZPIECZENIOWY FUNDUSZ GWARANCYJNY Obsługa zgłoszonych incydentów i problemów kierowanych do I linii wsparcia IT Wsparcie administratorów systemów IT w zakresie zarządzania i konfiguracji aplikacji Zarządzanie i konserwacja sprzętu... 2020-01-14 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Grupa LOTOS S.A. Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi stacji roboczych (system operacyjny, aplikacje biurowe), systemów teleinformatycznych oraz akcesoriów komputerowych zdalne oraz... 2020-01-13 Jasło pracuj.pl
rozwiń Specjalista Service Desk IT (Centrum Wsparcia Użytkowników) TUiR WARTA S.A. Oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych... Specjalista Service Desk IT (Centrum Wsparcia Użytkowników)... 2020-01-09 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia i Monitoringu Systemów IT - Service Desk Agora S.A. Znasz system Windows 7, 10 oraz pakiet MS Office, potrafisz diagnozować usterki sprzętowe i programowe, orientujesz się w systemach pocztowych i monitorujących (Nagios, Op5) oraz zagadnieniach... 2020-01-10 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista Service Desk Coberon Sp. z o.o. Specjalista Service Desk Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT Prowadzenie ewidencji sprzętu IT Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie jednostek z systemami... 2020-01-22 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Młodszy Specjalista Service Desk IT Generali Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów Konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego Utrzymanie i... 2020-01-23 Warszawa Praca.pl

Oferta pracy Specjalista Service Desk


Wymagania:
Opis stanowiska: Zarządzanie uprawnieniami w aplikacjach i systemach IT np. ERP, magazynowych, Active Directory Obsługa procesu zgłaszania problemów z systemami IT Utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z SLA Bieżący kontakt z zespołami...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony