Money.pl Praca praca Lublin Specjalista Service Desk
Nazwa firmy SII Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista Service Desk
Kategoria Inne
Lokalizacja Lublin
Termin ważności: 2020-06-07

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista Service Desk

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista Service Desk

   
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 łódzkie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 podlaskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 podkarpackie pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista Service Desk IT Generali Instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów oraz usług... Młodszy Specjalista Service Desk IT Generali Warszawa Warszawa 2020-06-29 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista Service Desk IT Stilo Energy S.A. Telefon, drukarka) oraz wydawanie dostępów rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych (m.in. nadawanie uprawnień, resety haseł), bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w... Specjalista Service Desk... 2020-06-18 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 warmińsko-mazurskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista Service Desk IT (Centrum Wsparcia Użytkowników) TUiR WARTA S.A. Bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,... 2020-06-23 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 lubelskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. wsparcia IT - Pracownik Service Desk Comp S.A. Poznań ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zapewnienie pierwszego poziomu wsparcia zdalnego dla użytkowników w organizacji Klienta, w zakresie incydentów HW i SW w środowiskach MAC, Windows, Linux i Google, z... 2020-05-26 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 mazowieckie pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista Service Desk


Wymagania:
Wyzwania przed Tobą: Dołącz do oddziału Sii w Lublinie jako Specjalista Service Desk. Nasz zespół będzie wspierał projekt dla klienta z branży usługowej. Poznasz standardy i narzędzia obowiązujące w naszej firmie, będziesz pełnił zdalne wsparcie...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
praca Lublin | wróć do poprzedniej strony