Money.pl Praca praca Gdańsk Specjalista Service Desk
Nazwa firmy Orange Polska S.A.
Stanowisko Specjalista Service Desk
Kategoria Informatyka/Administracja
Sprzedaż
Lokalizacja Gdańsk
Termin ważności: 2019-09-27
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista Service Desk

Opis stanowiska:
Twoje główne zadania:


  • telefoniczne i mailowe przyjmowanie zgłoszeń awarii technicznych usług IT na rzecz klienta Integrated Solutions Sp. z o.o.

  • terminowe identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów

  • przekazywanie rozwiązań awarii do realizacji odpowiednich służb technicznych

  • praca w trybie zmianowym

  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Gdańsk | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Specjalista Service Desk

   
rozwiń Młodszy specjalista ds. Service Desk Starcom Sp. z o.o., Oddział Re: Sources Poland Realizacja i rejestracja zgłoszeń w systemie Service Desk w roli pierwszej linii wsparcia IT Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, w tym... 2019-09-08 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista Service Desk SII Sp. z o.o. Będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie i analizę zgłoszeń oraz wsparcie techniczne użytkowników. Poszukujemy osób gotowych do pracy zmianowej... Młodszy Specjalista Service Desk SII Sp. z o.o.... 2019-09-15 Lublin pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista Service Desk Fibar Group S.A. Wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (pierwsza linia wsparcia), szybkie i profesjonalne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów przez system zgłoszeniowy... 2019-09-07 Wysogotowo (pow. poznański) pracuj.pl
rozwiń Młodszy specjalista ds. Service Desk Grupa LOTOS S.A. Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania zgłoszeń oraz incydentów związanych ze sprzętem, działaniem systemu operacyjnego lub aplikacji konfiguracja stacji roboczych, instalowanie... 2019-09-11 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Specjalista Service Desk Connectis_ Zarządzanie uprawnieniami w aplikacjach i systemach IT np. ERP, magazynowych, Active Directory Obsługa procesu zgłaszania problemów z systemami IT Utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z... 2019-09-15 Warszawa pracuj.pl