Money.pl Praca praca Wrocław Specjalista IT Service Desk
Nazwa firmy KOMSA Polska Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista IT Service Desk
Kategoria Instalacja/Utrzymanie/Serwis
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2020-06-02

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista IT Service Desk

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista IT Service Desk

   
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 podkarpackie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Polkomtel Sp. z o.o. Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami IT Wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie... 2020-06-29 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 warmińsko-mazurskie pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista Service Desk IT Generali Instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów oraz usług... Młodszy Specjalista Service Desk IT Generali Warszawa Warszawa 2020-06-29 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista Service Desk IT (Centrum Wsparcia Użytkowników) TUiR WARTA S.A. Bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,... 2020-06-23 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 podlaskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 lubelskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista Service Desk IT Stilo Energy S.A. Telefon, drukarka) oraz wydawanie dostępów rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych (m.in. nadawanie uprawnień, resety haseł), bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w... Specjalista Service Desk... 2020-06-18 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 mazowieckie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Service Desk Centralny Ośrodek Informatyki Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i... 2020-06-25 łódzkie pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista IT Service Desk


Wymagania:
Zakres obowiązków Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników w zakresie usług IT oraz Comarch ERP Optima Rozwiązywanie problemów z usługami IT Bezpośrednią komunikację z 3 linią wsparcia w centrali w Niemczech ...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony