breadcrumb money.pl logo Praca praca Warszawa Specjalista IT - Helpdesk
Nazwa firmy Benefit Systems S.A.
Stanowisko Specjalista IT - Helpdesk
Kategoria Instalacja/Utrzymanie/Serwis
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2018-07-27

Oferta pracy Specjalista IT - Helpdesk

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista IT - Helpdesk

   
rozwiń Specjalista Helpdesk Lotnicze Pogotowie Ratunkowe Bieżące wsparcie użytkowników System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM) rozwiązywanie problemów związanych z obsługa i funkcjonowaniem SWD PRM analiza zgłoszeń i... 2018-11-09 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - Helpdesk SUEZ Polska Sp. z o.o. Rozwiązywanie zgłoszeń i incydentów dotyczących bieżącej obsługi systemów IT w powierzonym zakresie / 1 linia wsparcia. Przekazywanie zgłoszeń i incydentów na 2 i 3 linię wsparcia. Koordynację... 2018-12-08 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista Helpdesk Poznański Park Naukowo Technologiczny Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych, Zakładanie kont użytkowników / nadawanie uprawnień w systemach IT, Przygotowywanie nowych stacji roboczych, Obsługa telefonów komórkowych... 2018-12-07 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista IT - sekcja helpdesk Eurocash S.A. Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku... 2018-12-01 Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki) pracuj.pl
rozwiń Specjalista Helpdesk PN standard P. Nazarewski, M. Raszkowski s.j. Konfiguracji i rozwiązywania problemów z komputerami pracującymi w środowisku Microsoft... Specjalista Helpdesk PN standard P. Nazarewski, M. Raszkowski s.j. Ożarów Mazowiecki Ozarow Mazowiecki 2018-12-08 Ożarów Mazowiecki pracuj.pl
rozwiń Specjalista Helpdesk Armatura Kraków - Zakład Produkcyjny Nisko Zdalne i lokalne wsparcie użytkowników w bieżących problemach informatycznych Przyjmowanie zgłoszeń, dokumentowanie oraz nadzór nad terminową obsługą Podstawowe szkolenia użytkowników Wsparcie... 2018-11-30 Nisko pracuj.pl
rozwiń Specjalista HelpDesk eService Sp. z o.o. Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat) Liczba osób w zespole: 11 Czas pracy: praca zmianowa (8.00-16.00 lub 12.00-20.00) Liczba osób w firmie: 600 Podróże służbowe: rzadkie Lokalizacja:... 2018-11-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. HelpDesk APART Sp. z o.o. Instalacja, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego współpraca w zakresie serwisu sprzętu z firmami zewnętrznymi utrzymywanie i aktualizacja bazy zasobów klienckich instalowanie... 2018-12-05 Poznań (okolice), Suchy Las (pow. poznański) pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista Helpdesk Grupa TVN Przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie... 2018-12-06 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. helpdesk Instytut Lotnictwa Obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT,... 2018-12-06 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista IT - Helpdesk


Wymagania:
Na początek kilka pytań. Czy .... Jesteś absolwentem lub studentem z obszaru IT? Pracowałeś już na podobnym stanowisku około2 lata? Znasz usługi serwisowe MS Windows: Active Directory, DHCP, DNS? Potrafisz instalować, konfigurować oraz samodzielnie...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony