breadcrumb money.pl logo Praca praca Warszawa Specjalista IT - Helpdesk
Nazwa firmy Benefit Systems S.A.
Stanowisko Specjalista IT - Helpdesk
Kategoria Instalacja/Utrzymanie/Serwis
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2018-07-27

Oferta pracy Specjalista IT - Helpdesk

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista IT - Helpdesk

   
rozwiń Specjalista IT - Helpdesk Stella Pack S.A. Udzielanie bieżącego wsparcia użytkownikom systemów w zakresie sprzętu i oprogramowania Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów Pomoc przy administracji systemami SFA, WMS, ERP Pomoc... 2018-09-21 Lubartów pracuj.pl
rozwiń Specjalista HelpDesk SGB-BANK S.A. Oddziałów oraz Banków Spółdzielczych) GŁÓWNE ZADANIA: Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników w dedykowanym systemie... Specjalista HelpDesk SGB-BANK S.A. Poznań Poznan 2018-09-19 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk) IQ Marketing (Poland) Sp. z o.o. Bezpośrednia pomoc pracownikom firmy w zakresie korzystania z działających w niej systemów informatycznych oraz sprzętu informatycznego instalacje i konfiguracje sprzętu oraz oprogramowania... 2018-09-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Starszy Informatyk - specjalista ds. helpdesk Akademia Morska w Szczecinie świadczenie pierwszej linii wsparcia technicznego helpdesk (kontakt z pracownikami, rozwiązywanie problemów) instalacja i rekonfiguracja oprogramowania koordynacja modernizacji infrastruktury... 2018-09-12 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Specjalista helpdesk Lotnicze Pogotowie Ratunkowe Bieżące wsparcie użytkowników System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM) rozwiązywanie problemów związanych z obsługa i funkcjonowaniem SWD PRM analiza zgłoszeń i... 2018-08-31 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. IT (HelpDesk) PWN Wydawnictwo Szkolne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. Przyjmowanie i realizację zgłoszeń użytkowników i systemów IT związanych ze sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem; przygotowywanie nowych stacji roboczych do działania; naprawianie,... 2018-09-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. HelpDesk LekSeek Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. Wsparcie techniczne użytkowników medycznej aplikacji Wdrażanie aplikacji w placówkach Raportowanie błędów Szkolenia telefoniczne użytkowników z zakresu aplikacji Rozwiązywanie trudności... 2018-09-19 Biskupiec pracuj.pl
rozwiń Specjalista IT - Helpdesk Nexio Management Sp. z o.o. Wsparcie informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach Wsparcie w zakresie systemu informatycznego, funkcjonującego w firmie (instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne... 2018-09-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista IT ds. Wsparcia Użytkowników (helpdesk) Legal Process Administration sp. z o.o. Bezpośrednia praca z użytkownikami (również anglojęzycznymi) rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i... 2018-09-21 Zamość pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista IT - Helpdesk Comperia.pl S.A. Pomoc w pierwszej linii wsparcia IT / Helpdesk, Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa problemów zgłaszanych przez użytkowników, Konfigurowanie nowych środowisk pracy, Diagnozowanie i rozwiązywanie... 2018-09-23 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista IT - Helpdesk


Wymagania:
Na początek kilka pytań. Czy .... Jesteś absolwentem lub studentem z obszaru IT? Pracowałeś już na podobnym stanowisku około2 lata? Znasz usługi serwisowe MS Windows: Active Directory, DHCP, DNS? Potrafisz instalować, konfigurować oraz samodzielnie...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony