Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista Helpdesk IT
Nazwa firmy Tremark sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista Helpdesk IT
Kategoria Instalacja/Utrzymanie/Serwis
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2020-06-10
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista Helpdesk IT

Wymagania: pełny opis oferty (w nowym oknie)
Opis zadań na stanowisku pracy: Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń, Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych w ramach I i II linii wsparcia, Pomoc zdalna przy rozwiązywaniu problemów oraz wizyty serwisowe w...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
  • Kontakt: więcej (w nowym oknie)
    Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Specjalista Helpdesk IT

   
rozwiń HelpDesk - Specjalista wsparcia IT Britenet Sp. z o.o. Szybka dostępność do nawiązania współpracy; Umiejętność obsługi komputera i pakietu Office; Znajomość konfiguracji Windows 10; Doświadczenie w dostosowaniu stacji pod wymagania użytkownika;... 2020-04-29 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. IT - Helpdesk Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA Występować jako pojedynczy punkt kontaktu dla klientów wewnętrznych szukających asysty technicznej poprzez telefon, email lub system obsługi zgłoszeń, wspierać pracowników UNIQA w rozwiązywaniu... 2020-05-07 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista/ Specjalistka Helpdesk (Pracownik Działu Wsparcia It) Transgourmet Polska Sp. z o.o. In.: Wsparcie użytkowników w ramach HelpDesk, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, Administracja i monitoring systemów informatycznych, Współpraca w realizacji ciekawych projektów... 2020-05-09 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. wsparcia - IT Helpdesk Soft Group Wsparcie użytkowników systemów informatycznych (Help Desk) Diagnostyka systemów komputerowych (MS Windows) Usuwanie problemów z działaniem infrastruktury IT Instalacja i konfiguracja sprzętu i... 2020-05-11 Poznań (okolice) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. wsparcia - IT Helpdesk Soft Group Wsparcie użytkowników systemów informatycznych (Help Desk) Diagnostyka systemów komputerowych (MS Windows) Usuwanie problemów z działaniem infrastruktury IT Instalacja i konfiguracja sprzętu i... 2020-05-11 Swarzędz pracuj.pl