breadcrumb money.pl logo Praca praca Warszawa Specjalista ds. zespołu service desk it
Nazwa firmy PKO Bank Polski
Stanowisko Specjalista ds. zespołu service desk it
Kategoria Informatyka/Administracja
Sprzedaż
Lokalizacja Warszawa, Katowice, Lublin, Poznań
Termin ważności: 2018-02-28

Oferta pracy Specjalista ds. zespołu service desk it

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. zespołu service desk it

   
rozwiń Architekt systemów IT LPP S.A.   TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: Planowanie i projektowanie aplikacji Współpraca z Kierownikami projektów Architektami obszarowymi i Analitykami Biznesowymi w zakresie rozwoju oprogramowania... 2018-10-22 Gdańsk Praca.pl
rozwiń Starszy Administrator Systemów Orange Polska S.A. Usuwanie i koordynacja złożonych awarii oraz incydentów w infrastrukturze środowisk IT Świadczenie usług profesjonalnych w zakresie utrzymania infrastruktury IT Optymalizacja i ulepszanie... 2018-10-22 Łódź, ul. Chóralna 2 Praca.pl
rozwiń Workforce Management Leader Hays Poland We are looking for Workforce Management Leader. Your new role You will work in an IT Department within one of company's project, cooperating with team... Workforce Management Leader Hays Poland... 2018-10-12 Kraków pracuj.pl
rozwiń Product Owner (WMS) LPP S.A. Analiza i projektowanie procesów IT w Centrum Dystrybucyjnym największej marki odzieżowej w Polsce Dostarczanie zespołowi developerskiemu czytelnej dokumentacji (user stories) i wsparcie w jej... 2018-10-23 Gdańsk Praca.pl
rozwiń Linguistic Video Game Tester with German Testronic Sp. z o.o.   We are offering a fantastic opportunity for someone who is either an experienced game tester or someone who is looking to break into the gaming industry. We are looking for people who are... 2018-10-17 Warszawa Ursynów Praca.pl
rozwiń Actuarial Analyst Aon Polska Zurich, Luxembourg and Stockholm and is connected to our global actuarial network in North America, Australia and the Far East.  As part of our expansion plans, we are looking to establish a new... 2018-10-08 Kraków Praca.pl
rozwiń Specjalista Rozwoju Sieci i Usług Orange Polska S.A. Uczestnictwo w projektowaniu usług w oparciu o platformy usługowe współpracę z innymi obszarami firmy podczas tworzenia koncepcji techniczno/biznesowych nowych usług Orange uczestnictwo lub... 2018-10-20 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160 Praca.pl
rozwiń Linguistic Video Game Tester - French or Italian speaker Testronic Sp. z o.o. Testing software to the required timescale across all the current gaming platforms Entering any linguistic related bugs, flaws and issues into the database in English and in a clear and concise... 2018-10-17 Warszawa Ursynów Praca.pl
rozwiń Praktyka w Wydziale Baz Danych Orange Polska S.A. Wsparcie przy administrowaniu bazami danych przygotowywanie bieżących analiz pomoc przy optymalizacji wydajności baz danych rozwiązywanie zagadnień problemowych w zakresie infrastruktury IT... 2018-10-17 Łódź, ul Chóralna 2 Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Portal Praca.pl Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów i publikowanie ich na naszym portalu. Specjalista ds. Obsługi Klienta Portal Praca.pl Warszawa Warszawa 2018-10-22 Warszawa Praca.pl

Oferta pracy Specjalista ds. zespołu service desk it


Opis stanowiska:

Dołącz do nas i:
obądź odpowiedzialny za przyjmowanie oraz rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń awarii lub potrzeb związanych ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT. Udzielanie informacji o aktualnym statusie zgłoszenia lub występujących nieprawidłowościach w eksploatacji systemów informatycznych zgodnie z posiadaną wiedzą i uprawnieniami
ow miarę możliwości i posiadanych kompetencji udzielaj natychmiastowej pomocy lub jeśli nie jest to możliwe klasyfikuj przyjmowane zgłoszenia i przekazuj je z odpowiednią kategoryzacją do dalszej obsługi
oświadcz zdalne wsparcie bezpośrednio na stacjach roboczych użytkowników zgodnie z kompetencjami zespołu
oprzekazuj, a następnie monitoruj, ew. eskaluj i kompletuj zgłoszenia których obsługa wymaga udziału specjalistów II lub III linii
owspółpracuj z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika
ozgłaszaj wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT
oweź udział w pracach zespołów problemowych


Od Ciebie oczekujemy:
owykształcenia wyższego informatycznego (studenci ostatniego roku)
oumiejętności analitycznych
owiedzy technicznej z zakresu komunikacji
ołatwości w nawiązywaniu kontaktów i zdolności organizacyjnych
oumiejętności pracy samodzielnej i zespołowej


Praca z nami to:
oumowę o pracę
okontakt z najnowocześniejszymi technologiami
oatrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
oprofesjonalny system szkoleń
odoskonałą atmosferę pracy w profesjonalnym i ambitnym zespole

  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony