Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Nazwa firmy Unum Życie TUiR S.A.
Stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Kategoria Ubezpieczenia
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-09-19
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Opis stanowiska:
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym - warunek konieczny,
  • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Kierunkowe wykształcenie z dziedziny IT (Informatyka, Elektronika),
  • Znajomość środowiska Microsoft Windows i aplikacji biurowych Microsoft Office,
  • Znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów IT,
  • Umiejętność koordynacji powierzonych zadań i obszarów
  • Zdolności interpersonalne i dobra organizacja pracy własnej,
  • Komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole.
  • Samodzielność, inicjatywa i dynamika w działaniu,
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta,
  • Czynne Prawo jazdy kat. B.

  • Bieżąca obsługa od strony technicznej oraz informatycznej Klienta wewnętrznego,
  • Serwis sprzętu i infrastruktury IT,
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania (PC, telefony, drukarki),
  • Zarządzanie dostępami,
  • Monitorowanie procesów ITIL (wnioski, incydenty),
  • Koordynacja kolejki zgłoszeń (wnioski, incydenty)

  • Umowa o pracę,
  • System kafeteryjny,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Zniżki na bilety do kina i teatru,
  • Biuro w centrum miasta,
  • Świadczenia socjalne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie wakacji.
  • Źródło oferty: StepStone.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

   
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników RTV EURO AGD Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie informatyczne pracowników firmy w zakresie między innymi oprogramowania; sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (np. drukarki, urządzenia wielofunkcyjne,... 2019-08-22 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika IT PKO Bank Polski SA Utrzymujesz ewidencje baz danych w zakresie gospodarowania składnikami majątkowymi zasobów teleinformatyki, bierzesz udział w tworzeniu i implementowaniu procesów oraz usług biznesowych w zakresie... 2019-08-19 Łódź pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. wsparcia użytkowników w Dziale Informatyki Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie Warszawa Targówek Opis stanowiska: analizowanie bieżących potrzeb użytkowników w zakresie używanych systemów informatycznych zarządzanie i konfigurowanie systemami informatycznymi przygotowywanie... 2019-08-16 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika IT PKO Bank Polski SA Utrzymujesz ewidencje baz danych w zakresie gospodarowania składnikami majątkowymi zasobów teleinformatyki, bierzesz udział w tworzeniu i implementowaniu procesów oraz usług biznesowych w zakresie... 2019-08-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. wsparcia użytkowników w Dziale Informatyki Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Konfigurowanie i administracja serwerów, stacji roboczych oraz oprogramowania administracja siecią komputerową LAN, WiFi znajomość i administracja baz danych (PostgreSQL, MySQL) analizowanie... 2019-08-13 Chorzów pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. Bieżąca obsługa od strony technicznej oraz informatycznej Klienta wewnętrznego, Serwis sprzętu i infrastruktury IT, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania (PC, telefony, drukarki),... 2019-08-23 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Systemów i Użytkowników MAKRO Cash & Carry Polska S.A. Obsługa procesu zgłaszania problemów z systemami IT (m.in. poprzez Jira) zarządzanie uprawnieniami w systemach ERP, magazynowych oraz Active Directory utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń...... 2019-08-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika Unum Życie TUiR S.A. Angielskiego w stopniu komunikatywnym - warunek konieczny, Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Kierunkowe wykształcenie z dziedziny IT (Informatyka, Elektronika),... 2019-08-23 Warszawa Adzuna