Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Nazwa firmy Assiduus Consulting Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2020-03-11

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie] BNP Paribas Bank Polska S.A. Posprzedażową, telefoniczną obsługę klientów segmentu Wealth Management korzystających z usług bankowych; zdobywanie doświadczenia w obsłudze klienta z segmentu Private; obsługę dedykowanej dla... 2020-03-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta CCIG Group sp. z o.o. Grafik elastyczny jak studenckie życie = połączysz pracę i uczelnię! rozwój w ramach ścieżek karier + warsztaty i szkolenia, dress code wolny od reguł i zakazów :) gwarantowaną stawkę 17 zł brutto... 2020-03-22 Gdynia pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta internetowego i sprzedaży telefonicznej DESIGN AG Obsługa telefoniczna klientów w sklepie branży meble wyposażenie wnętrz, rozwój i utrzymanie bazy klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy praca w systemie zmianowym w tym dwie... 2020-03-25 Kraków pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie] Nagel Polska Sp. z o.o. Kontrola realizacji dystrybucji dla poszczególnych Klientów, obsługa procesów reklamacyjnych, szkód i zwrotów, weryfikacja dokumentów przewozowych, opieka nad stałymi Klientami. ... Specjalista ds.... 2020-03-17 Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta oraz Sprzedaży z Językami Obcymi [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie] Antal SSC/BPO Opieka nad stałymi klientami Pozyskiwanie nowych klientów Rozwijanie i budowanie relacji z klientami Przygotowywanie indywidualnych ofert dla klientów Administrowanie bazy klientów ... Specjalista... 2020-03-14 dolnośląskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta (wideo) [rekrutacja prowadzona telefonicznie] CSP Customer Services Polska Rozmowa z klientem w języku niemieckim podczas połączenia wideo Weryfikacja dokumentów tożsamości klienta Opracowywanie i zapisywanie danych w systemie Aktywacja numeru klienta Przekazywanie danych... 2020-03-23 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej obsługi klienta [rekrutacja prowadzona online] Work Service S.A. Telefoniczna obsługa klientów zarówno indywidualnych jak i biznesowych Obsługa obiegu dokumentów Klienta Pozyskiwanie i budowanie długotrwałej relacji z Klientem ... Specjalista ds. Telefonicznej... 2020-03-18 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta i Jula Club Jula Poland Sp. z o.o. Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w zakresie produktów oferowanych przez Jula Telefoniczne wsparcie Klientów w zakresie programu lojalnościowego JulaClub oraz JulaPro, wprowadzanie danych do... 2020-03-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie] Nationale-Nederlanden Profesjonalne wsparcie naszych kluczowych Klientów (linia przychodząca) Udział w nowym projekcie w firmie , o którym jest głośno na rynku (obsługa PPK oraz OFE) ... Młodszy Specjalista ds. Obsługi... 2020-03-29 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów MŚP [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie] BNP Paribas Bank Polska S.A. Telefoniczną i elektroniczną obsługę klienta MŚP, budowanie relacji z klientami MŚP, realizowanie potrzeb klientów w zakresie przygotowywania opinii, zaświadczeń, obsługi rachunków MŚP,... 2020-03-31 Ruda Śląska pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta


Opis stanowiska:

4MAX CONSULTING - spółka, która stawia na rozwój energetyki słonecznej i specjalizuje się  w projektowaniu oraz budowie farm fotowoltaicznych. 4MAX zajmuje się innowacyjnym zastosowaniem energii słonecznej wytworzonej przez farmy fotowoltaiczne jako korzyści w zakresie optymalizacji kosztów energii co pozwala przedsiębiorstwom w przewidywalny sposób kalkulować koszty energetyczne prowadzonego biznesu.

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta


Wymagania:

  • Wykształcenia minimum średniego,
  • Doświadczenie w pracy w Call Center - warunek konieczny,
  • Zaangażowania w powierzone zadania,
  • Umiejętności pracy zespołowej,
  • Zorientowania na cel oraz chęci do pracy,
  • Dobrej dykcji,
  • Kreatywności i optymizmu,
  • Mile widziane doświadczenie w branży: energetycznej, ubezpieczeniowej, bankowej, dotacyjnej.

Opis stanowiska:

  • Bieżąca obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy (telefon, email),
  • Obsługa klientów z baz firmowych,
  • Analiza potrzeb klientów i dostosowywanie do nich oferowanych usług,
  • Pozyskiwanie dokumentów od Klientów drogą mailową,
  • Aktualizacja danych Klientów w firmowej bazie zgodnie z procesem,
  • Udział w realizacji kampanii marketingowych,
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się branży energetyki słonecznej,
  • Pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w młodym zespole,
  • Możliwość rozwoju osobistego w ramach Grupy ASSIDUUS,
  • Niezbędne narzędzia do pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk:

Aplikuj

 

  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony