Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Nazwa firmy Hilti Poland
Stanowisko Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2019-04-05

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

   
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta węgierskojęzycznego CONTACTHERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ     Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa klienta w języku węgierskim . Będziesz odpowiadać na telefony klientów zainteresowanych zakupem poszczególnych produktów z kategorii m.in. health &... 2019-10-16 Kraków, Nowy Sącz, Tarnów Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. Windykacji (telefoniczna obsługa klienta) DHL Parcel Prowadzenie telefonicznej negocjacji warunków spłaty należności, kontrola poziomu należności Klientów, księgowanie i monitorowanie otrzymywanych płatności, korespondencja z Klientami firmy,... 2019-10-17 Głuchowo (pow. poznański) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta węgierskojęzycznego CONTACTHERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ     Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa klienta w języku węgierskim . Będziesz odpowiadać na telefony klientów zainteresowanych zakupem poszczególnych produktów z kategorii m.in. health &... 2019-10-16 Legnica, Wałbrzych, Wrocław, Jelenia Góra Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta węgierskojęzycznego CONTACTHERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ     Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa klienta w języku węgierskim . Będziesz odpowiadać na telefony klientów zainteresowanych zakupem poszczególnych produktów z kategorii m.in. health &... 2019-10-16 Bielsko-Biała, Częstochowa, Gliwice, Katowice Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta węgierskojęzycznego CONTACTHERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ     Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa klienta w języku węgierskim . Będziesz odpowiadać na telefony klientów zainteresowanych zakupem poszczególnych produktów z kategorii m.in. health &... 2019-10-16 Legionowo, Ostrołęka, Pruszków, Płock, Radom, Warszawa, Siedlce Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta węgierskojęzycznego CONTACTHERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ     Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa klienta w języku węgierskim . Będziesz odpowiadać na telefony klientów zainteresowanych zakupem poszczególnych produktów z kategorii m.in. health &... 2019-10-16 Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra Praca.pl
rozwiń Specjalista/ka ds. telefonicznej obsługi klienta i telemarketingu Grupa VERASHAPE Wspomaganie działań przedstawicieli handlowych na terenie kraju Telefoniczna obsługa zgłoszeń Klientów oraz umawianie spotkań handlowych dla przedstawicieli handlowych Nawiązywanie kontaktów... 2019-10-10 Rzeszów pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta PHU Bursiak sp. z o.o. Kontakt telefoniczny z Klientami indywidualnymi i biznesowymi - połączenia przychodzące i wychodzące, analiza potrzeb Klienta, umawianie spotkań z Klientami, współpraca ze wszystkimi działami w... 2019-10-16 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Metropolitan Investment S.A. Obsługa procesu leadowego - umawianie spotkań z Klientami, prowadzenie bazy danych, koordynacja Obsługi Klienta, obsługa przychodzących rozmów oraz e-maili, diagnozowanie i odpowiedź na potrzeby... 2019-10-15 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta - j. ukraiński BNP Paribas Bank Polska S.A. Które pomogą naszym klientom zmienić ich świat i wspierać lokalną gospodarkę. Zamierzamy stać się jednym z pięciu największych banków w Polsce. Jesteśmy silnym lokalnym bankiem o globalnym... 2019-10-07 Warszawa StepStone.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta


Opis stanowiska:


Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Kim jesteśmy?
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne elektronarzędzia, oprogramowanie i usługi dla profesjonalistów z branży budowlanej na całym świecie. Jesteśmy dumni z liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy pionierskich produktów i innowacyjnych usług Hilti. Nasza firma, zatrudniająca 28 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zdobywać nowe umiejętności i rozwijać swoją karierę zawodową.

Na czym polega praca na tym stanowisku?
Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klienta, udzielanie porad i budowanie relacji o bezpośrednim, przyjacielskim charakterze. W realizacji tego celu pomoże Ci wiedza o naszej ofercie usług i produktów, którą zdobędziesz na szkoleniach w pierwszych dniach pracy.

Jakość Twoich relacji z klientami jest niezwykle ważna zarówno dla całej firmy, jak i rozwoju Twojej własnej kariery. Po tym początkowym, wdrażającym etapie oferujemy Ci dostosowany do Twoich umiejętności i preferencji dalszy rozwój w strukturach działu Customer Service lub innych obszarach naszej firmy.

Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę w sprzedaży, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerów projektów.

Co oferujemy?
Będziesz pracować w niezwykle zgranym i wzajemnie wspierającym się zespole.  Kiedy tylko przekroczysz próg naszych drzwi, od razu sam się o tym przekonasz i poczujesz tą niepowtarzalną atmosferę na własnej skórze. Gwarantujemy Ci możliwości rozwoju zawodowego i osobistego oraz stabilność zatrudnienia (umowa o pracę i rozbudowany pakiet socjalny). Praca w Customer Service wiąże się ze stałymi godzinami pracy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Oferujemy także możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin.

Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy.


Dlaczego mam złożyć aplikację?

Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych specjalistów ds. obsługi klienta trafili do nas bez wcześniejszego przygotowania sprzedażowego. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży czy budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej , osobistemu zaangażowaniu i uzdolnieniom, a doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.

Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenia w pracy z szeroko pojętym klientem
- Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1)
- Doświadczenia w dziale sprzedaży i/lub telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych

Na kolejnym etapie rekrutacji zaprosimy Cię do siedziby naszej firmy, abyś mógł poczuć atmosferę jaka panuje w Hilti. Będziesz mieć także okazję posłuchać ,,live" rozmów z naszymi klientami, co również da Ci wyobrażenie o Hilti i osobowości naszych pracowników. Do zobaczenia!

Klikając aplikuj, zostaniesz przekierowany do naszego formularza rekrutacyjnego, gdzie zostaniesz poproszony o podstawowe dane oraz hasło. Dowolnie wybrane przez Ciebie hasło pozwoli Ci założyć konto w naszym systemie rekrutacji. Dzięki temu będziesz mógł w razie potrzeby edytować podane informacje oraz aplikować na kilka różnych stanowisk w Hilti.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

 

Aplikuj

 

 

 

  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony