Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Nazwa firmy Hilti Poland
Stanowisko Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2019-04-05

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

   
rozwiń Telefoniczny Specjalista ds. Obsługi Klienta LeasingTeam Group Telefoniczny kontakt ze stałymi Klientami utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, telefoniczna sprzedaż produktów i obsługa posprzedażowa, budowanie pozytywnego wizerunku firmy,... 2019-03-31 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta HILTI Będziesz pracować w niezwykle zgranym i wzajemnie wspierającym się zespole. Kiedy tylko przekroczysz próg naszych drzwi, od razu sam się o tym przekonasz i poczujesz tą niepowtarzalną atmosferę na... 2019-04-15 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Essilor Polonia Będziesz w szczególności odpowiedzialny/a za: Obsługę klientów firmy - salonów optycznych - poprzez kompleksową realizacją procesu zamówień (przyjmowanie zamówień, śledzenie i monitorowanie...... 2019-04-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta EMPIRIA DUO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Sprzedaż oraz dosprzedaż usług oraz szkoleń dla jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego, realizacja indywidualnych i zespołowych planów sprzedażowych, obsługa klienta zgodnie z... 2019-04-11 Jastrzębie-Zdrój pracuj.pl
rozwiń Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta - Specjalista ds. Sprzedaży Aparatury Elektrotechnicznej Schrack Technik Polska Sp. z o.o. A ponadto spełniasz poniższe wymagania, idealnie nadajesz się do naszego Zespołu!!! WYMAGANIA: preferowane wykształcenie min. średnie o kierunku elektrycznym lub pokrewnym bardzo dobra znajomość...... 2019-04-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Idea Bank SA Jesteśmy firmą, która stawia na młode talenty i dba o ich rozwój. Szkolenia wdrożeniowe, produktowe, z profesjonalnej obsługi Klienta? Tylko u nas!... Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta... 2019-04-17 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży i Telefonicznej Obsługi Klienta NEXT FINANCE PAWEŁ SKOLARUS Praca biurowa - telefoniczna obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów obsługa obecnych klientów przygotowywanie ofert handlowych przyjmowanie wniosków oraz innych dokumentów aktywny kontakt z... 2019-04-03 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi telefonicznej Klientów (bez sprzedaży) Grupa Solid Security Sp. z o. o. Obsługa programu komputerowego do odbierania sygnałów alarmowych Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez... 2019-04-09 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi telefonicznej Klientów (bez sprzedaży) Grupa Solid Security Sp. z o. o. Obsługa programu komputerowego do odbierania sygnałów alarmowych Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez... 2019-04-12 Katowice pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. obsługi umów ubezpieczenia (Zespół Telefonicznej Obsługi Klienta) Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group Telefoniczna obsługa klienta oraz umów ubezpieczenia na życie. Bezpośrednia (w siedzibie Towarzystwa) obsługa klienta z zakresu obsługi zawartych umów ubezpieczenia na życie Prowadzenie... 2019-04-17 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta


Opis stanowiska:


Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Kim jesteśmy?
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne elektronarzędzia, oprogramowanie i usługi dla profesjonalistów z branży budowlanej na całym świecie. Jesteśmy dumni z liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy pionierskich produktów i innowacyjnych usług Hilti. Nasza firma, zatrudniająca 28 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zdobywać nowe umiejętności i rozwijać swoją karierę zawodową.

Na czym polega praca na tym stanowisku?
Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klienta, udzielanie porad i budowanie relacji o bezpośrednim, przyjacielskim charakterze. W realizacji tego celu pomoże Ci wiedza o naszej ofercie usług i produktów, którą zdobędziesz na szkoleniach w pierwszych dniach pracy.

Jakość Twoich relacji z klientami jest niezwykle ważna zarówno dla całej firmy, jak i rozwoju Twojej własnej kariery. Po tym początkowym, wdrażającym etapie oferujemy Ci dostosowany do Twoich umiejętności i preferencji dalszy rozwój w strukturach działu Customer Service lub innych obszarach naszej firmy.

Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę w sprzedaży, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerów projektów.

Co oferujemy?
Będziesz pracować w niezwykle zgranym i wzajemnie wspierającym się zespole.  Kiedy tylko przekroczysz próg naszych drzwi, od razu sam się o tym przekonasz i poczujesz tą niepowtarzalną atmosferę na własnej skórze. Gwarantujemy Ci możliwości rozwoju zawodowego i osobistego oraz stabilność zatrudnienia (umowa o pracę i rozbudowany pakiet socjalny). Praca w Customer Service wiąże się ze stałymi godzinami pracy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Oferujemy także możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin.

Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy.


Dlaczego mam złożyć aplikację?

Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych specjalistów ds. obsługi klienta trafili do nas bez wcześniejszego przygotowania sprzedażowego. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży czy budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej , osobistemu zaangażowaniu i uzdolnieniom, a doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.

Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenia w pracy z szeroko pojętym klientem
- Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1)
- Doświadczenia w dziale sprzedaży i/lub telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych

Na kolejnym etapie rekrutacji zaprosimy Cię do siedziby naszej firmy, abyś mógł poczuć atmosferę jaka panuje w Hilti. Będziesz mieć także okazję posłuchać ,,live" rozmów z naszymi klientami, co również da Ci wyobrażenie o Hilti i osobowości naszych pracowników. Do zobaczenia!

Klikając aplikuj, zostaniesz przekierowany do naszego formularza rekrutacyjnego, gdzie zostaniesz poproszony o podstawowe dane oraz hasło. Dowolnie wybrane przez Ciebie hasło pozwoli Ci założyć konto w naszym systemie rekrutacji. Dzięki temu będziesz mógł w razie potrzeby edytować podane informacje oraz aplikować na kilka różnych stanowisk w Hilti.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

 

Aplikuj

 

 

 

  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony