Money.pl Praca Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Pion Bankowości Detalicznej
Nazwa firmy Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Pion Bankowości Detalicznej
Kategoria Finanse/Ekonomia
Lokalizacja Przeźmierowo
Termin ważności: 2019-11-15

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Pion Bankowości Detalicznej

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Pion Bankowości Detalicznej


Opis stanowiska:

 

  • został założony w 1929 roku i  jest  jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.

 

  • jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20. 

 

  • zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employers. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.

  • Łatwo nawiązujesz kontakty i potrafisz utrzymać efektywne relacje z Klientami
  • Bierzesz odpowiedzialność za rezultaty swojej pracy oraz finalizujesz rozpoczęte działania
  • Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarty na zmiany
  • Działasz z energią i entuzjazmem
  • Posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju

  • Aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych
  • Bieżącą obsługę Klientów w ramach operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym
  • Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z obecnymi Klientami
  • Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank
  • Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz atrakcyjne nagrody za działania sprzedażowe
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Źródło oferty: StepStone.pl
wróć do poprzedniej strony