Money.pl Praca praca Wrocław Specjalista ds. Online Marketingu
Nazwa firmy Kruk S.A.
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. Online Marketingu
Kategoria Finanse/Ekonomia
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2020-02-11

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Online Marketingu

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Online Marketingu

   
rozwiń Specjalista ds. marketingu online Grupa PCC Współtworzenie strategii komunikacji i kampanii online marketingowych, szczególnie w zakresie mediów społecznościowych prowadzenie profili Grupy PCC w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook)... 2020-02-12 Brzeg Dolny, Wrocław (okolice) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. marketingu online XO MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Prowadzenie działań reklamowych w Social Media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube) Tworzenie i prowadzenie kampanii z wykorzystaniem narzędzi online Analiza przeprowadzonych działań, ich... 2020-02-13 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. marketingu online FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. Ciekawi Cię tematyka zakładów bukmacherskich? Chciałbyś/chciałabyś zdobyć doświadczenie w firmie, która jest jednym z liderów w swojej branży w Europie Środkowo-Wschodniej, sponsorem głównym Legii... 2020-02-17 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Online Marketingu Ringier Axel Springer Polska Opineo.pl, Moneteasy.pl, Skapiec.pl Optymalizacja i tworzenie landing page Nadzór nad kampaniami performance marketing Wprowadzanie nowych narzędzi marketingowych i rozwiązań e-commerce Analiza... 2020-02-17 Wrocław StepStone.pl
rozwiń Starszy Specjalista ds. online Marketingu Makro Cash and Carry Polska S.A. Należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25... 2020-02-11 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Młodszy specjalista ds. marketingu online Wiedza i Praktyka sp. z o.o. Dostawca informacji fachowej dla różnych grup zawodowych. Rozwijamy się również w obszarze publikacji dla konsumentów, przekazując im wiedzę i porady do wykorzystania w... Młodszy specjalista ds.... 2020-02-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. online marketingu w dziale e-commerce OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o. Przygotowywanie i egzekucja strategii we wszystkich płatnych kanałach pozyskania ruchu (Mailingi, Ceneo, Criteo, Affiliacja, Google Ads, itd.) przygotowywanie i egzekucja strategii SEO zarówno... 2020-02-17 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Marketingu Online MEESTER GROUP sp. z o.o. Tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki budowanie pozytywnego wizerunku i pozycjonowanie firmy w Internecie aktualizowanie strony internetowej obsługa mediów społecznościowych... 2020-02-18 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Marketingu Online Łukasz Jemioł .. Specjalista ds. Marketingu Online Łukasz Jemioł Warszawa Warszawa 2020-02-07 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. online marketingu Tubes International Sp. z o.o. Umowa o pracę   Opis stanowiska: Analizy słów kluczowych i content marketing Przeprowadzanie cyklicznych audytów pod kątem SEO Samodzielne wdrażanie techniczne optymalizacji stron www... 2020-02-17 Poznań Praca.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Online Marketingu


Opis stanowiska:
  • Jesteśmy freakami online'u
  • Często tak zatracamy się w poszukiwaniach innowacyjnych rozwiązań, że docieramy na koniec Internetu
  • Social jest dla nas ważny nie tylko w "mediach", ale też w codziennych relacjach
  • Jako jedyny zespół w firmie możemy legalnie korzystać z Face'a czy Insta, a także oglądać filmiki na YouTubie
  • Żadna automatyzacja jeszcze nas nie wyparła - po wprowadzeniu Marketing Automation i Data Management Platform okazało się, że mamy jeszcze więcej pracy
  • Pozazdrościliśmy ludziom układającym wieloelementowe puzzle i zaczęliśmy tworzyć kampanie w oparciu o Big Data
  • W odróżnieniu od tradycyjnego Marketingu nie potrzebujemy magazynów na ulotki czy gadżety, my mamy swoje zaplecza... SEO
  • Wspólnie wybieramy się w podróże szlakiem klienta, zawsze zabierając ze sobą dobre nastawienie, heatmapę i doświadczenie użytkownika
  • Podróże to nie jedyna atrakcja w naszym zespole, lubimy też udawać inne... persony
  • A w oczach kolegów z innych działów jesteśmy jak Baby Joda: "nie wiemy, co to za rasa, ale jest fun, jak używają mocy"

Widzisz siebie w takim zespole? Proste - dołącz do nas!


  • Zaczynasz od dobrego pomysłu, Big Idea, chwytliwego claimu, czegoś, co spowoduje dreszcze u klientów, a Twoi koledzy z zespołu będą wiwatować i klaskać na stojąco...
  • Następnie idąc tropem zasady "co dwie głowy, to nie jedna", urządzasz burzę mózgów i wypracowujesz strategię na kampanię internetową oraz inne działania online...
  • Nie poddajesz się, gdy podkładają Ci prawnicze kłody pod nogi, a Twój pomysł okazuje się niebezpieczny PR-wo...
  • Wprowadzasz małe zmiany i wszyscy są zadowoleni, a teraz czas na realizację - uruchamiasz swoje kontakty w agencji reklamowej, socialowej, graficznej, SEO itd. Google Adsy, Facebook Adsy i inne Adsy już lecą, a Ty czekasz, aż Twój pomysł opanuje Internet.
  • W międzyczasie przypominasz sobie, że jesteś całkiem niezły w licytacjach, zakupy online zawsze idą Ci sprawnie - i zaczynasz szaleć na platformach DSP. Twoja reklama jest już wszędzie.
  • Nudzi Ci się już Twój pomysł i postanawiasz w nim coś zmienić, sprawdzasz, która wersja lepsza - Google Optimize Ci w tym pomoże.
  • Pilnujesz, żeby kasa się zgadzała, optymalizujesz działania, a w zasadzie zlecasz to agencjom, w końcu masz od tego ludzi.
  • Twój pomysł to PETARDA! Growth hacking masz w małym paluszku. Widzać to na zaproponowanych przez Ciebie KPI. Wszyscy się cieszą, że pracuje z nami tak kreatywny człowiek.
  • Jako że masz skilla html-owego, pomagasz zespołowi w zarządzanie stronami internetowymi z wykorzystaniem CMS.
  • Ale, ale, na tym nie kończą się Twoje umiejętności, frazy kluczowe to dla Ciebie już small talk podczas obiadu, a obsługa Marketing Automation to bułka z masłem do śniadania.

  • Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Masz doświadczenie w koordynacji internetowych kampanii marketingowych z wykorzystaniem różnych kanałów (Social Media, Google, DSP, afiliacja itd.).
  • Znasz narzędzia Google (jeśli wiesz, co to jest reklama elastyczna, to zdecydowanie powinieneś wziąć udział w tej rekrutacji).
  • Znasz zasady pozycjonowania stron WWW oraz technicznych aspektów SEO.
  • Dobrze znasz pakiet Microsoft Office (szczególnie Excel i PowerPoint).
  • Posługujesz się językiem angielskim (min. B2).
  • Masz orientację na cel.
  • A przede wszystkim jesteś KREATYWNY (resztę braków wybaczamy :))

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze Marketing Automation.
  • Znajomość podstaw HTML i doświadczenie w obsłudze CMS (np. WordPress).

To jak? Opis się zgadza? Przyjdź do nas i pokaż, co potrafisz!


  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ruchome godziny pracy (można zacząć między 6:00 a 11:00)
  • Mamy możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
  • Chwile relaksu w pokojach gier, wypoczynku, cichej pracy, na patio lub tarasie z zielenią
  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej (English i Business English)
  • 200 punktów co miesiąc do wykorzystania w systemie kafeteryjnym MyBenefit
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Bezpłatna, prywatna opieka medyczna; Luxmed znajduje się tylko 100m od firmy (Wrocław)
  • Atrakcyjne cenowo ubezpieczenie na życie dla pracownika i jego rodziny
  • Parking dla rowerów i samochodów, miejsce do ładowania hulajnogi  i roweru elektrycznego
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony