Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center
Nazwa firmy CBRE Dział Global Workplace Solutions
Stanowisko Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-11-29

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center


Oferta: CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor's. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 90 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions , z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center Lokalizacja: Kraków, Warszawa, Wrocław Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta według przyjętych standardów w firmie Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami Wprowadzanie, monitoring oraz koordynacja zleceń pracy dla firm serwisowych w wewnętrznym systemie informatycznym Bieżące informowanie klientów o postępie zleconych prac Telefoniczna, techniczna weryfikacja zgłaszanych usterek, w tym procesowanie reklamacji Przygotowywanie raportów i analiz Udział w innych projektach związanych z obsługą klienta w celu podnoszenia kwalifikacji oraz zwiększania jakości obsługi klienta Wykształcenie - co najmniej tytuł licencjata lub inżyniera, mile widziane ukończone studia magisterskie Doświadczenie w technicznej obsłudze klienta minimum 1-3 lata Znajomość zagadnień technicznej obsługi obiektów Znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym Duże zdolności organizacyjne, dokładność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres Bardzo dobra organizacja pracy własnej Zdolność analitycznego myślenia Umiejętność swobodnego posługiwania się aplikacjami MS Office Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Zatrudnienie na umowę o pracę Prywatną opiekę medyczną Benefity w ramach funduszu socjalnego
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony