Money.pl Praca Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center
Nazwa firmy CBRE Dział Global Workplace Solutions
Stanowisko Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-11-29

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center


Oferta: CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor's. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 90 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions , z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center Lokalizacja: Kraków, Warszawa, Wrocław Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta według przyjętych standardów w firmie Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami Wprowadzanie, monitoring oraz koordynacja zleceń pracy dla firm serwisowych w wewnętrznym systemie informatycznym Bieżące informowanie klientów o postępie zleconych prac Telefoniczna, techniczna weryfikacja zgłaszanych usterek, w tym procesowanie reklamacji Przygotowywanie raportów i analiz Udział w innych projektach związanych z obsługą klienta w celu podnoszenia kwalifikacji oraz zwiększania jakości obsługi klienta Wykształcenie - co najmniej tytuł licencjata lub inżyniera, mile widziane ukończone studia magisterskie Doświadczenie w technicznej obsłudze klienta minimum 1-3 lata Znajomość zagadnień technicznej obsługi obiektów Znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym Duże zdolności organizacyjne, dokładność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres Bardzo dobra organizacja pracy własnej Zdolność analitycznego myślenia Umiejętność swobodnego posługiwania się aplikacjami MS Office Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Zatrudnienie na umowę o pracę Prywatną opiekę medyczną Benefity w ramach funduszu socjalnego
  • Źródło oferty: Adzuna
wróć do poprzedniej strony