Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center
Nazwa firmy CBRE - Dział Global Workplace Solutions (GWS)
Stanowisko Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center
Kategoria Nieruchomości/Budownictwo
Lokalizacja Warszawa, Kraków, Wrocław
Termin ważności: 2019-11-29

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center

   
rozwiń Technik Obiektu "WISAG POLSKA" sp. z o.o. Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych; utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń,... 2019-11-18 Poznań pracuj.pl
rozwiń Doradca ds. nieruchomości Develia S.A. Prezentacja i aktywna sprzedaż mieszkań dostępnych w ofercie dewelopera Profesjonalna obsługa klientów Kompletowanie dokumentów i zawieranie umów Sporządzanie cyklicznych raportów ... Doradca ds.... 2019-12-04 Katowice pracuj.pl
rozwiń Technik Obiektu (m/k) STRABAG PFS Polska Sp. z o.o. Bieżąca eksploatacja, konserwacja, urządzeń budynkowych monitorowanie pracy powierzonych urządzeń drobne prace budowlane usuwanie awarii współpraca z serwisami zewnętrznymi raportowanie zgodnie z... 2019-12-03 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Ekspert ds. Rozwoju biznesu - branża nieruchomości OPTIM HUMAN Sp. z o.o Dla których mogą być świadczone usługi zarządzania, Budowanie profesjonalnych, długoterminowych kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami spółki, Bieżąca analiza rynku, klientów i... 2019-12-07 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Senior Associate w Zespole ds. Nieruchomości PwC Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Senior Associate. Osoba na bieżąco zaangażowana będzie w projekty doradcze z zakresu analiz optymalnego sposobu zagospodarowania, w tym analiz... 2019-12-07 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Project Manager Mastergrupa Nadzór nad aktualnie realizowanym projektem przygotowywanie dokumentacji do realizacji kreowanie rozwiązań prorozwojowych koordynowanie działań marketingowych rozwiązywanie problemów... 2019-12-05 dolnośląskie pracuj.pl
rozwiń Koordynator Technicznej Obsługi Nieruchomości Inwemer Serwis sp.z.o.o. (praca mobilna)     Główne zadania: Do zadań Koordynatora należy kierowanie podległymi pracownikami oraz współpracującymi firmami podwykonawczymi: budowanie i utrzymywanie relacji... 2019-12-04 Warszawa Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. Komercjalizacji Nieruchomości EPCM Executive Search Biurowych i magazynowych w nieruchomościach Dewelopera; Obsługa procesu najmu/sprzedaży; Współpraca z zewnętrznymi agencjami nieruchomości oraz... Specjalista ds. Komercjalizacji Nieruchomości EPCM... 2019-11-25 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Praktykant do Działu Prawnego CPI Poland Sp. z o.o. Bieżące wsparcie Działu Prawnego (Nieruchomości, Prawo Korporacyjne), polegające m.in. na: wsparciu prawnym dla wewnętrznych działów Spółki w tym m.in. dla działu asset, leasing, wsparciu przy... 2019-12-05 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Realizacji Inwestycji Smart-HR Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem projektów inwestycyjnych, tj. kompleksowe przygotowanie (pod względem prawnym i infrastrukturalnym) nieruchomości stanowiących własność spółki do... Specjalista... 2019-11-18 Katowice pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center


Opis stanowiska:

CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor's. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 90 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com

Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi serwisów technicznych - call center

Lokalizacja: Kraków, Warszawa, Wrocław


  • Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta według przyjętych standardów w firmie
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami
  • Wprowadzanie, monitoring oraz koordynacja zleceń pracy dla firm serwisowych w wewnętrznym systemie informatycznym
  • Bieżące informowanie klientów o postępie zleconych prac
  • Telefoniczna, techniczna weryfikacja zgłaszanych usterek, w tym procesowanie reklamacji
  • Przygotowywanie raportów i analiz
  • Udział w innych projektach związanych z obsługą klienta w celu podnoszenia kwalifikacji oraz zwiększania jakości obsługi klienta

  • Wykształcenie - co najmniej tytuł licencjata lub inżyniera, mile widziane ukończone studia magisterskie
  • Doświadczenie w technicznej obsłudze klienta minimum 1-3 lata
  • Znajomość zagadnień technicznej obsługi obiektów
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Duże zdolności organizacyjne, dokładność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność swobodnego posługiwania się aplikacjami MS Office

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Benefity w ramach funduszu socjalnego
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony