Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Nazwa firmy Agfa Graphics
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Kategoria Sprzedaż
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-06-28

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

   
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim MSI Polska Sp. z o.o. Jesteś zorientowany na rozwiązywanie problemów, cierpliwy, a komunikacja z klientem nie stanowi dla Ciebie najmniejszego problemu to poszukujemy właśnie Ciebie. Podstawowe zadania: Telefoniczny... 2019-07-04 Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi i pozyskiwania klientów z językiem niemieckim Versum sp. z o.o. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami; Prezentowanie możliwości naszego oprogramowania i zachęcanie potencjalnych klientów do wypróbowania go za darmo; Poszukiwanie nowych kanałów... 2019-07-15 Bielsko-Biała pracuj.pl
rozwiń specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Randstad Polska Sp. z o.o. .. specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Randstad Polska Sp. z o.o. Poznań Poznan 2019-07-13 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim PROMET S.A. Profesjonalna obsługa oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami aktywna sprzedaż i... Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim PROMET S.A. Starachowice Starachowice 2019-07-17 Starachowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki SITEL Polska .. Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki SITEL Polska Szczecin Szczecin 2019-07-11 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta z językiem niemieckim SECAWO Sp. z o.o. Znasz język niemiecki w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (na poziomie min.B2) - jest to warunek konieczny; posiadasz doświadczenie w pracy z klientem niemieckojęzycznym i potrafisz... 2019-07-12 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim J&N JOB SERVICE Pozyskiwanie nowych klientów na terenie Niemiec Obsługa dotychczasowych kontraktów Kontakty z Urzędami Niemieckimi Tłumaczenia pism i umów Obsługa delegowanych pracowników Analizę rynku oraz... 2019-07-10 Kraków pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki SITEL Polska .. Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki SITEL Polska Wrocław Wroclaw 2019-07-11 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim SELSEY POLSKA SP Z O O Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami Bieżąca obsługa procesów sprzedażowych Wyjaśnianie zwrotów oraz reklamacji Kontakt z partnerami firmy Selsey Polska Tworzenie opisów produktowych oraz... 2019-07-04 Olsztyn pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim Dolfi 1920 Services Sp.z o.o. Entuzjastów telefonicznej, mailowej i chatowej obsługi klienta. Osób, które potrafią dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy. Osób, które potrafią wykonywać wiele czynności... 2019-07-11 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim


Opis stanowiska:

 


Jako członek naszego zespołu obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie, rejestrowanie, planowanie zamówień naszych produktów, jak również za wprowadzanie zamówień na części zamienne. Specjalista ds. Obsługi Klienta współdziała z naszymi klientami za pośrednictwem telefonu, e-maili i systemu zamówień. To stanowisko daje możliwość poznania różnorodnych klientów w środowisku międzynarodowym i daje szansę na budowanie i utrzymanie bazy klientów zapewniając im długofalowe wsparcie. Świadczenie usług obsługi klienta jest dla nas tak samo ważne jak sprzedaż produktów, które oferujemy. 


 


 Przykładowe zadania:


  • Odbieranie, rejestrowanie i procesowanie zamówień klientów otrzymanych przez telefon lub e-mail

  • Dbałość o efektywne planowanie wizyt serwisantów u klientów związanych z instalacją i naprawą sprzętu

  • Procesowanie i monitorowanie zamówień części zamiennych (dla Serwisantów i klientów ) w systemie SAP / CSMS

  • Planowanie prewencyjnych konserwacji, napraw, uzgadnianie ich z klientem

  • Zarządzanie wyceną usług serwisowych, zapytaniami "ad hoc" klientów, monitorowanie procesu fakturowania

  • Organizowanie, specjalnych transportów do klientów w nagłych przypadkach

  • Zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących zapasów, kwestii dostaw produktów, fakturowania, interwencji serwisowych, zwrotów części zamiennych, wadliwych produktów

  • Zarządzanie problemami eskalowanymi przez klientów, kierowanie ich do odpowiednich osób w firmie odpowiedzialnych merytorycznie

  • Prowadzenie / zarządzanie kalendarzem dostępności inżynierów serwisu

  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony