Money.pl Praca praca Wrocław

Specjalista ds. obsługi klienta

Nazwa firmy Money.pl
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Internet/E-Commerce
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2018-06-26

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony
Superoferty
  • Murarz, Cieśla, Zbrojarz, Dźwigowy, Brygadzista
    Batiment Bau GmbH, Nadrenia Westfalia
  • KIEROWCA C+E, ADR
    Rudolf Pastuschka Transporte, Frankenthal (Pfalz)
  • Pracownik Magazynowy - pół etatu
    Amazon, Szczecin
  • Pracownik Magazynowy - pełny etat
    Amazon, Szczecin

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Telefonicznej Klienta Nest Bank S.A. Które cenią sobie stabilność zatrudnienia i umowę o pracę. To Ty wybierasz czy chcesz pracować w pełnym, czy niepełnym wymiarze godzin. Nie masz doświadczenia w branży, wykształcenia kierunkowego,... 2018-08-17 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim Groupon Zapewniając wsparcie naszym obecnym i przyszłym klientom. Niezależnie od tego, czy chodzi o czat, e-mail czy telefon, nasze zespoły obsługują... Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem... 2018-08-16 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Answear.com Kraków GŁÓWNE ZADANIA: Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta, doradztwo w zakresie oferowanego produktu Budowanie... 2018-08-11 Kraków pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kasjer Lotniczy Polskie Linie Lotnicze LOT A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników Kompleksowa obsługa pasażerów przy nieregularnościach Przyjmowanie reklamacji pasażerskich... 2018-08-14 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta DGS Poland Sp. z o.o. Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.... 2018-08-14 Mierzyn k. Szczecina pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Raben Logistics Polska sp. z o.o. Kompleksowa obsługa klientów - telefoniczna oraz mailowa, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń transportowych Opracowywanie raportów zgodnie z potrzebami... 2018-08-16 Cholerzyn (pow. krakowski) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Zero Gravity Group sp. z o.o. sp. k. Sprzedaż wyjazdów grupowych i indywidualnych, rzetelne informowanie o ofercie Zero Gravity, obsługa klienta - głównie telefoniczna, mailowa, live chat, czasem bezpośrednia, kontrola sprzedanych... 2018-08-06 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta DOT2DOT S.A. Bieżąca obsługa klientów Przygotowywanie kalkulacji, ofert Nadzór nad realizacją kontraktów i zamówień Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Prowadzenie działań handlowych...... 2018-08-17 Nowy Konik (pow. miński) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językami obcymi Antal SSC/BPO Wsparcie obsługi procesów finansowych, księgowych lub administracyjnych firmy; Kontakt z zagranicznymi klientami firmy; Współpraca z innymi zespołami w Polsce i za granicą; Przygotowywanie raportów... 2018-08-01 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klientów Kluczowych Wawel SA Prowadzenie pełnej dokumentacji odnośnie współpracy z kontrahentami Rozliczanie klientów pod kątem należności wynikających z umowy Wyjaśnianie niezgodności cenowych, ilościowych i rabatowych... 2018-08-10 Dobczyce pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Opis firmy:

Money.pl to największe biznesowe medium internetowe w Polsce i dynamicznie rozwijająca się spółka, należąca do Grupy Wirtualna Polska.
 
Spółka Money.pl ceni samodzielność pracowników, ich pomysłowość oraz profesjonalizm. Pracujemy w przyjaznym i twórczym środowisku, charakteryzującym się nieformalną kulturą organizacyjną i swobodą w kontaktach, zarówno z szefami, jak i współpracownikami.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów i usług rekrutacyjnych serwisu praca.money.pl,
  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zainteresowanymi realizacją procesów rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • planowanie, kreowanie i optymalizacja projektów rekrutacyjnych klientów,
  • pomoc przy innowacji projektu praca.money.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • terminowość,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i optymizm w działaniach,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • mile widziany: status studenta,
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (preferowane produkty i usługi rekrutacyjne lub szkolenia).

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
  • kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Lux Med, ubezpieczenie grupowe, owocowe czwartki,
  • najlepsze imprezy integracyjne. :)
  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony