breadcrumb money.pl logo Praca praca Wrocław Specjalista ds. obsługi klienta
Nazwa firmy Money.pl
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Internet/E-Commerce
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2018-06-26

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego Lincoln Electric Bester Sp. z o.o. Zarządzanie relacjami i kontaktami z klientami; współpraca z oddziałami sprzedaży poza rynkiem europejskim; udział w tworzeniu ofert sprzedażowych; dbałość o szybkość reakcji na zapytania klientów;... 2019-01-12 Bielawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Bank Pekao Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Bezpośrednia obsługa gotówkowa... 2019-01-16 Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Kruszwica, (więcej w ofercie) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży i Obsługi klientów - rynek zagraniczny Hurtel Sp. z o.o. Obsługa klientów B2B w języku angielskim i niemieckim pomoc i wsparcie w korzystaniu z serwisu internetowego budowanie właściwych relacji i kontaktów z klientami aktywna sprzedaż ... Specjalista... 2019-01-14 Zielona Góra pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta AURAEKO Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A. Obsługi Klienta będzie odpowiedzialny za: przygotowywanie dokumentacji i sprawozdań do urzędów państwowych, sporządzanie raportów wewnętrznych dla Zarządu Spółki, fakturowanie, weryfikację... 2019-01-08 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Relacji i Obsługi Klienta Korporacyjnego Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Udzielanie odpowiedzi na zgłaszane przez klientów problemy, wykonywanie dyspozycji klientów korporacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami, przygotowanie dokumentów bankowych dla...... 2019-01-15 Ruda Śląska pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Home Assistance Europ Assistance Polska Udzielaniem pomocy naszym Klientom z zakresu Home Assistance; Weryfikacją danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych; Kontaktem z naszymi usługodawcami;... 2019-01-13 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta - Service Desk Analyst 7Technology Sp. z o.o. Wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne, Studenci ostatniego roku studiów Wiedza w zakresie produktów i usług desktopowych oraz znajomość rozwiązań infrastruktury IT i teleinformatycznej,... 2018-12-28 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klientów Bio-Circle Surface Technology Sp. z o.o. Katowice Kluczowe obowiązki: Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów Firmy Opracowywanie ofert handlowych Pozyskiwanie zamówień w kontakcie telefonicznym z Klientami Fakturowanie Organizacja... 2019-01-13 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim Dolfi 1920 Services Sp.z o.o. - Entuzjastów telefonicznej, mailowej i chatowej obsługi klienta. - Osób które potrafią dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy. - Osób które potrafią wykonywać wiele czynności... 2019-01-15 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z językiem angielskim Rekrutacja ukryta Zapewniasz kompleksową obsługę klientów dotyczącą koordynacji serwisu - telefoniczną oraz mailową Odpowiadasz za wprowadzanie danych i dokumentów dotyczących serwisu do systemu IT, Zapewniasz... 2019-01-15 śląskie pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Opis firmy:

Money.pl to największe biznesowe medium internetowe w Polsce i dynamicznie rozwijająca się spółka, należąca do Grupy Wirtualna Polska.
 
Spółka Money.pl ceni samodzielność pracowników, ich pomysłowość oraz profesjonalizm. Pracujemy w przyjaznym i twórczym środowisku, charakteryzującym się nieformalną kulturą organizacyjną i swobodą w kontaktach, zarówno z szefami, jak i współpracownikami.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów i usług rekrutacyjnych serwisu praca.money.pl,
  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zainteresowanymi realizacją procesów rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • planowanie, kreowanie i optymalizacja projektów rekrutacyjnych klientów,
  • pomoc przy innowacji projektu praca.money.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • terminowość,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i optymizm w działaniach,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • mile widziany: status studenta,
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (preferowane produkty i usługi rekrutacyjne lub szkolenia).

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
  • kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Lux Med, ubezpieczenie grupowe, owocowe czwartki,
  • najlepsze imprezy integracyjne. :)
  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony