breadcrumb money.pl logo Praca praca Wrocław Specjalista ds. obsługi klienta
Nazwa firmy Money.pl
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Internet/E-Commerce
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2018-06-26

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - infolinie obcojęzyczne Wittchen S.A. Palmiry pod Warszawą, Centrala Firmy - 15 minut busem WITTCHEN z Metra Młociny Opis stanowiska : profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa Klientów realizowanie oraz monitorowanie zamówień... 2018-10-18 Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa (okolice), Czosnów (więcej w ofercie) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z J. Niemieckim Grafton Recruitment Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z j. niemieckim. Miejsce pracy: Szczecin Zakres... Specjalista ds. Obsługi Klienta z J. Niemieckim Grafton Recruitment Szczecin Szczecin 2018-10-18 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Młodszy specjalista ds. obsługi klienta Hafele Polska Sp. z o.o. Bieżąca obsługa i koordynowanie procesu realizacji zamówień opracowywanie ofert handlowych telefoniczna i mailowa obsługa klientów współpraca z innymi działami firmy współpraca z doradcami... 2018-10-17 Wrocław (okolice), Długołęka (pow. wrocławski) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim APRIL Polska Sp. z o.o. E-mailowa i telefoniczna obsługa klienta w języku niemieckim likwidacja szkód turystycznych organizacja pomocy w podróży, m. in. wizyt lekarskich, hospitalizacji, transportu dla... Specjalista ds.... 2018-10-18 opolskie pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Centrum Wina Telefoniczna i mailowa obsługa klientów HoReCa (hotele, restauracje) bieżąca realizacja zamówień składanych przez klientów i Przedstawicieli Handlowych rozpatrywanie reklamacji terminowe... 2018-10-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Milado - Centrum Rozwoju Personalnego Telefoniczną i mailową obsługą klientów firmy Pozyskiwaniem zamówień od stałych klientów Profesjonalnym doradztwem kosmetologicznym Budowaniem i utrzymywaniem relacji biznesowych Wsparciem...... 2018-10-08 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim Groupon Zapewniając wsparcie naszym obecnym i przyszłym klientom. Niezależnie od tego, czy chodzi o czat, e-mail czy telefon, nasze zespoły obsługują... Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem... 2018-10-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta POLI - PLUS sp. z o.o. Pozyskiwanie nowych Klientów (sprzedaż telefoniczna i bezpośrednia), Obsługa stałych Klientów, Przygotowywanie wycen, ofert, Prowadzenie spotkań z Klientami oraz negocjacji handlowych, Budowanie...... 2018-10-13 mazowieckie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi klienta Comp S.A. Warszawa ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Profesjonalna obsługa klientów oraz serwisu w dedykowanych systemach CRM Procesowanie zleceń serwisowych, współpraca z oddziałami firmy w Polsce Archiwizacja... 2018-10-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta LYRECO Polska SA Korzyści dla Ciebie: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Szkolenia wstępne i rozwojowe, Możliwość rozwoju... Specjalista ds. Obsługi Klienta LYRECO Polska SA Warszawa (okolice), Sokołów (pow.... 2018-10-03 Warszawa (okolice), Sokołów (pow. pruszkowski) pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Opis firmy:

Money.pl to największe biznesowe medium internetowe w Polsce i dynamicznie rozwijająca się spółka, należąca do Grupy Wirtualna Polska.
 
Spółka Money.pl ceni samodzielność pracowników, ich pomysłowość oraz profesjonalizm. Pracujemy w przyjaznym i twórczym środowisku, charakteryzującym się nieformalną kulturą organizacyjną i swobodą w kontaktach, zarówno z szefami, jak i współpracownikami.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów i usług rekrutacyjnych serwisu praca.money.pl,
  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zainteresowanymi realizacją procesów rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • planowanie, kreowanie i optymalizacja projektów rekrutacyjnych klientów,
  • pomoc przy innowacji projektu praca.money.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • terminowość,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i optymizm w działaniach,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • mile widziany: status studenta,
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (preferowane produkty i usługi rekrutacyjne lub szkolenia).

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
  • kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Lux Med, ubezpieczenie grupowe, owocowe czwartki,
  • najlepsze imprezy integracyjne. :)
  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony