breadcrumb money.pl logo Praca praca Wrocław Specjalista ds. obsługi klienta
Nazwa firmy Money.pl
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Internet/E-Commerce
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2018-03-18
Superoferty
  • Murarz, Cieśla, Zbrojarz, Dźwigowy, Brygadzista
    Batiment Bau GmbH, Nadrenia Westfalia
  • KIEROWCA C+E, ADR
    Rudolf Pastuschka Transporte, Frankenthal (Pfalz)

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o. Sprzedaż produktów, realizacja założonych planów sprzedażowych pozyskiwanie nowych klientów, rozszerzanie bazy klientów obsługa klientów budowanie pozytywnego wizerunku firmy prace administracyjne... 2018-09-19 warmińsko-mazurskie pracuj.pl
rozwiń Handlowiec - Specjalista ds. obsługi Klienta B2B SEVEN POLSKA R. Goldmann, K. Sarnat-Hofman Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów, przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej, prowadzenie negocjacji handlowych i korespondencji, przyjmowanie zamówień, nadzór nad... Handlowiec -... 2018-09-19 małopolskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta i rozwoju drobnicy międzynarodowej Hellmann Worldwide Logistics Polska sp. z o.o. sp.k Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów dla drobnicy międzynarodowej Przygotowywanie kalkulacji i ofert dla klientów Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami Przyjmowanie zleceń od... 2018-09-14 Stryków pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Windykacji - Biuro Obsługi Klienta Mzuri Sp. z o.o. Chcesz rozwijać się w obszarze nieruchomości Chcesz pracować w nowym, szybko rozwijającym się segmencie rynku Chcesz znacząco poszerzyć swoją wiedzę na temat inwestowania w nieruchomości Chcesz w... 2018-09-07 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów ENERGA - OBRÓT S.A. Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe: min. 2 letnie poparte sukcesami doświadczenia w sprzedaży (B2B); mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; komunikatywność i nastawienie... 2018-09-16 Toruń pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klientów Bank Gospodarstwa Krajowego Bezpośrednia obsługa Klientów w zakresie: informowania i oferowania podstawowych produktów oraz usług bankowych przyjmowania i weryfikacji prawidłowości dokumentacji, wniosków oraz dyspozycji od... 2018-08-23 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Rhenus Logistics Codzienne kontaktowanie się z klientami wewnętrznymi/zewnętrznymi w celu pozyskania informacji niezbędnych do realizacji zamówień Informowanie klientów o statusie dostaw, wyjaśnianie ewentualnych... 2018-09-17 Błonie pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Multimedia Polska S.A. że nie posiadasz doświadczenia zawodowego? Dla nas to nie problem- zdobądź je z Nami! Dołącz do naszego zespołu, a otrzymasz: umowę o pracę w pełnym wymiarze, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do... 2018-09-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Grupa Geis Wsparcie organizacyjne pracowników Działu Sprzedaży, Utrzymywanie dobrych relacji z najważniejszymi Klientami oddziału, Telefoniczna obsługa Klientów w bieżących sprawach, Przygotowywanie...... 2018-09-14 Tychy pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Bezpośredniej Obsługi Klienta DPD Polska Obsługę Klientów w Oddziale, przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientom, udzielenie Klientom kompleksowych informacji w zakresie świadczonych usług, wsparcie pracy działu rozliczeń, budowanie i... 2018-09-16 Sosnowiec pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Opis firmy:

Money.pl to największe biznesowe medium internetowe w Polsce i dynamicznie rozwijająca się spółka, należąca do Grupy Wirtualna Polska.
 
Spółka Money.pl ceni samodzielność pracowników, ich pomysłowość oraz profesjonalizm. Pracujemy w przyjaznym i twórczym środowisku, charakteryzującym się nieformalną kulturą organizacyjną i swobodą w kontaktach, zarówno z szefami, jak i współpracownikami.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów i usług rekrutacyjnych serwisu praca.money.pl,
  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zainteresowanymi realizacją procesów rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • planowanie, kreowanie i optymalizacja projektów rekrutacyjnych klientów,
  • pomoc przy innowacji projektu praca.money.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • terminowość,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i optymizm w działaniach,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • mile widziany: status studenta,
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (preferowane produkty i usługi rekrutacyjne lub szkolenia).

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
  • kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Lux Med, ubezpieczenie grupowe, owocowe czwartki,
  • najlepsze imprezy integracyjne.:)
  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony