Money.pl Praca praca Wrocław

Specjalista ds. obsługi klienta

Nazwa firmy Money.pl
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Internet/E-Commerce
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2018-03-18

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony
Superoferty
  • Redaktor
    Wirtualna Polska Media S.A., Warszawa
  • Wydawca
    Wirtualna Polska Media S.A., Warszawa
  • Project Manager
    Wirtualna Polska Media S.A., Warszawa

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta z j. holenderskim Limango Polska Sp. z o.o. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen en behandelen van onze Nederlandse klantenvragen per e-mail Daarbij werk je samen met onze collega's uit München, o.a. op het gebied van betalingen en... 2018-04-12 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Tavex Która: jest gotowa pomóc każdemu klientowi nawet, jeśli klient nie potrafi do końca sprecyzować swoich potrzeb; szczerze wieży, że każdy klient jest na wagę złota; jest uczciwa, dobrze zmotywowana... 2018-04-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta - Customer service Rekrutacja ukryta Tworzenie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Administracyjna obsługa zamówień w systemie, dbałość o...... 2018-04-14 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta HPR Group Sp. z o.o. SelectOne Sp.k. Nawiązywać kontakty i utrzymywać długofalowe relacje z klientami. Sprzedawać szkolenia, programy rozwojowe oraz narzędzia wspierające rozwój firm i klientów w sektorze B2B. Utrzymywać kontakty... 2018-04-10 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z językiem litewskim, holenderskim lub duńskim JOBHOUSE Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym Promowanie i sprzedaż produktów Dbanie o relację z klientami Obsługa bazy danych Administracja i praca z... 2018-04-19 wielkopolskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta Meadow Group Polska Sp. z o.o. Sp.K. Zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta i realizacja sprzedaży Pozyskiwanie nowych, jak i obsługa istniejących klientów Przygotowywanie ofert handlowych, dokumentacji i kalkulacji... 2018-04-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Nestlé Polska S.A. Witać, doradzać oraz wprowadzać naszych nowych klientów w świat kaw, zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi klientów Nespresso, Realizować wyznaczone zespołowe cele sprzedażowe. ...... 2018-04-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta (j. niemiecki) CSP Customer Services Polska Rozmowa z klientem w języku niemieckim podczas połączenia video Weryfikacja dokumentów tożsamości klienta Aktywacja numeru klienta Przekazywanie danych do kontrahenta ... Specjalista ds. obsługi... 2018-04-19 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z j. bułgarskim, węgierskim lub niemieckim JOBHOUSE Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym Promowanie i sprzedaż produktów Dbanie o relację z klientami Obsługa bazy danych Administracja i praca z... 2018-04-18 łódzkie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta B2B z językiem niemieckim DROMA S.C. Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, Obsługa i doradztwo klientów w zakresie wyboru produktów, Poszerzanie rynku odbiorców, budowanie i utrzymywanie stałej i długofalowej... 2018-04-14 Gliwice, Zabrze pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Opis firmy:

Money.pl to największe biznesowe medium internetowe w Polsce i dynamicznie rozwijająca się spółka, należąca do Grupy Wirtualna Polska.
 
Spółka Money.pl ceni samodzielność pracowników, ich pomysłowość oraz profesjonalizm. Pracujemy w przyjaznym i twórczym środowisku, charakteryzującym się nieformalną kulturą organizacyjną i swobodą w kontaktach, zarówno z szefami, jak i współpracownikami.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów i usług rekrutacyjnych serwisu praca.money.pl,
  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zainteresowanymi realizacją procesów rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • planowanie, kreowanie i optymalizacja projektów rekrutacyjnych klientów,
  • pomoc przy innowacji projektu praca.money.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • terminowość,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i optymizm w działaniach,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • mile widziany: status studenta,
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (preferowane produkty i usługi rekrutacyjne lub szkolenia).

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
  • kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Lux Med, ubezpieczenie grupowe, owocowe czwartki,
  • najlepsze imprezy integracyjne.:)
  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony