breadcrumb money.pl logo Praca praca Wrocław Specjalista ds. obsługi klienta
Nazwa firmy Money.pl
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Internet/E-Commerce
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2018-03-18

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta SRW Spółka z o.o. Pozyskiwanie nowych klientów badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych budowanie długotrwałych relacji z klientami bieżąca obsługa klientów realizacja planów sprzedażowych współpraca... 2018-12-11 Mikołów pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim Groupon Zapewniając wsparcie naszym obecnym i przyszłym klientom. Niezależnie od tego, czy chodzi o czat, e-mail czy telefon, nasze zespoły obsługują... Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem... 2018-12-11 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta KONSALNET SECURITY Sp. z o.o. Posprzedażowa obsługa Klienta (telefonicznie, mailowo, korespondencyjnie) Realizacja zgłoszeń klientów oraz udzielanie niezbędnych informacji Wsparcie działów operacyjnych w procesowaniu obsługi... 2018-12-11 Warszawa pracuj.pl
rozwiń specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim Randstad Polska Sp. z o.o. .. specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim Randstad Polska Sp. z o.o. Poznań Poznan 2018-12-05 Poznań pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii) ALIOR BANK Telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach) udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku budowaniu... 2018-12-13 Rzeszów pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim APRIL Polska Sp. z o.o. E-mailowa i telefoniczna obsługa klienta w języku niemieckim likwidacja szkód turystycznych organizacja pomocy w podróży, m. in. wizyt lekarskich, hospitalizacji, transportu dla... Specjalista ds.... 2018-12-11 podkarpackie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Rekrutacja ukryta Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Realizacja wyznaczonych celów, Obsługa administracyjna , kompletowanie dokumentów i zawieranie umów, Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i... 2018-11-21 Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Toruń, Włocławek pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. Kontakty telefoniczne i mailowe z kontrahentami i klientami KUKE S.A., identyfikacja problemów i kierowanie rozmów do właściwych komórek organizacyjnych, doradztwo klientom biznesowym oraz... 2018-12-07 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta SGS Polska Sp. z o.o. Przygotowywanie ofert i kalkulacji cenowych Obsługa klienta podczas realizacji zleceń Pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie dobrych relacji z klientem i wsparcie merytoryczne Współpraca z... 2018-12-10 Działdowo pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta w salonie wyposażenia wnętrz MODERN DESIGN CONCEPTS sp. z o.o. .. Specjalista ds. obsługi klienta w salonie wyposażenia wnętrz MODERN DESIGN CONCEPTS sp. z o.o. Warszawa Warszawa 2018-12-14 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Opis firmy:

Money.pl to największe biznesowe medium internetowe w Polsce i dynamicznie rozwijająca się spółka, należąca do Grupy Wirtualna Polska.
 
Spółka Money.pl ceni samodzielność pracowników, ich pomysłowość oraz profesjonalizm. Pracujemy w przyjaznym i twórczym środowisku, charakteryzującym się nieformalną kulturą organizacyjną i swobodą w kontaktach, zarówno z szefami, jak i współpracownikami.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów i usług rekrutacyjnych serwisu praca.money.pl,
  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zainteresowanymi realizacją procesów rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • planowanie, kreowanie i optymalizacja projektów rekrutacyjnych klientów,
  • pomoc przy innowacji projektu praca.money.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • terminowość,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i optymizm w działaniach,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • mile widziany: status studenta,
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (preferowane produkty i usługi rekrutacyjne lub szkolenia).

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
  • kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Lux Med, ubezpieczenie grupowe, owocowe czwartki,
  • najlepsze imprezy integracyjne.:)
  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony