breadcrumb money.pl logo Praca praca Wrocław Specjalista ds. obsługi klienta
Nazwa firmy Money.pl
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Internet/E-Commerce
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2018-03-01
Superoferty
  • Murarz, Cieśla, Zbrojarz, Dźwigowy, Brygadzista
    Batiment Bau GmbH, Nadrenia Westfalia
  • KIEROWCA C+E, ADR
    Rudolf Pastuschka Transporte, Frankenthal (Pfalz)

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim APRIL Polska Sp. z o.o. E-mailowa i telefoniczna obsługa klienta w języku niemieckim likwidacja szkód turystycznych organizacja pomocy w podróży, m. in. wizyt lekarskich, hospitalizacji, transportu dla... Specjalista ds.... 2018-09-16 warmińsko-mazurskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim lub Niemieckim Grafton Recruitment Przy rozpoczęciu pracy przeprowadzone jest kompleksowe szkolenie. Do obowiązków na stanowisku zalicza się: Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w organizacji, uczestniczenie w... 2018-09-11 Opole pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim APRIL Polska Sp. z o.o. E-mailowa i telefoniczna obsługa klienta w języku niemieckim likwidacja szkód turystycznych organizacja pomocy w podróży, m. in. wizyt lekarskich, hospitalizacji, transportu dla... Specjalista ds.... 2018-09-16 zachodniopomorskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim Groupon Zapewniając wsparcie naszym obecnym i przyszłym klientom. Niezależnie od tego, czy chodzi o czat, e-mail czy telefon, nasze zespoły obsługują... Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem... 2018-09-22 Katowice pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w zespole B2B UPC Polska Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów B2B, telefoniczne udzielanie informacji na temat rozliczeń, warunków umów, podstawowych kwestii technicznych oraz innych zapytań Klientów B2B... 2018-09-17 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języków obcych Grafton Recruitment Która świadczy specjalistyczne usługi z obszaru IT i biznesu. W związku z rozwojem struktur, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalisty ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych Miejsce... 2018-09-19 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi z Klientem - Pracownik Recepcji Mazda Grupa Wróbel Obsługa gości zgodna z wytycznymi marki Mazda, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, wysyłanie i odbieranie poczty firmowej, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, organizowanie strefy obsługi... 2018-09-20 Długołęka (pow. wrocławski) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta HANDEN Sp. z o.o. ... z otwartą głową: ciekawych świata, nowych technologii, nie obawiających się tematów związanych z szeroko rozumianą energetyką i nowymi technologiami. ... komunikatywnych: potrafiących... 2018-09-19 Łódź pracuj.pl
rozwiń Empatyczny specjalista ds. obsługi klienta mBank S.A. Pomoc klientom w zakresie korzystania z produktów bankowych zachęcanie klientów do nowych produktów i rozwiązań telefoniczna komunikacja z klientem ... Empatyczny specjalista ds. obsługi klienta... 2018-09-19 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim Manuli Hydraulics Realizację otrzymywanych zamówień, Potwierdzanie i aktualizację dat dostaw, Przygotowywanie dokumentów do wysyłki, Współpracę z działami planowania i produkcji. ... Specjalista ds. Obsługi Klienta... 2018-09-18 Mysłowice pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Opis firmy:

Money.pl to największe biznesowe medium internetowe w Polsce i dynamicznie rozwijająca się spółka, należąca do Grupy Wirtualna Polska.
 
Spółka Money.pl ceni samodzielność pracowników, ich pomysłowość oraz profesjonalizm. Pracujemy w przyjaznym i twórczym środowisku, charakteryzującym się nieformalną kulturą organizacyjną i swobodą w kontaktach, zarówno z szefami, jak i współpracownikami.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów i usług rekrutacyjnych serwisu praca.money.pl,
  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zainteresowanymi realizacją procesów rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • planowanie, kreowanie i optymalizacja projektów rekrutacyjnych klientów,
  • pomoc przy innowacji projektu praca.money.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • terminowość,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i optymizm w działaniach,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • mile widziany: status studenta,
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (preferowane produkty i usługi rekrutacyjne lub szkolenia).

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
  • kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Lux Med, ubezpieczenie grupowe, owocowe czwartki,
  • najlepsze imprezy integracyjne.:)
  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony