Money.pl Praca praca Wrocław

Specjalista ds. obsługi klienta

Nazwa firmy Money.pl
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Internet/E-Commerce
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2018-02-09

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony
Superoferty
  • Opiekun Handlowy
    BIURO STYL SP. Z O. O., Poznań
  • KIEROWCA C+E, ADR
    Rudolf Pastuschka Transporte, Frankenthal (Pfalz)
  • Pracownik Magazynowy - pełny etat
    Amazon, Szczecin
  • Pracownik Magazynowy - pół etatu
    Amazon, Szczecin

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Empatyczny specjalista ds. obsługi klienta mBank S.A. Pomagać klientom w zakresie korzystania z produktów bankowych? potrafisz skutecznie zachęcać do nowych produktów ? czujesz się swobodnie w telefonicznej komunikacji z klientem? tworzysz wokół... 2018-07-06 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Megastore.pl S.A. .. pochwalić się minimum rocznym doświadczeniem w pracy w pracy na podobnym stanowisku; przedstawić swoje doświadczenie w pracy w sektorze budowlanym lub znajomością produktów z tej branży ze... 2018-07-14 Kraków pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta ELMET-RZESZÓW sp. z o.o. Przygotowywanie ofert handlowych; bieżąca obsługa klientów i doradztwo techniczne; utrzymywanie trwałych relacji z kluczowymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów. ... Specjalista ds. sprzedaży... 2018-07-12 Kielce pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta (Automatyka Przemysłowa) CP Trade Łódź In. za budowanie pozytywnych relacji i rozwój współpracy z klientami firmy, realizację polityki sprzedażowej w branży przemysłowej. ... Specjalista ds. Obsługi Klienta (Automatyka Przemysłowa) CP... 2018-07-04 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta Kancelaria Transportowa KOBEN Sp. z o.o. Kompleksowa, telefoniczna obsługa klientów firmy fachowe doradztwo w zakresie oferowanych usług i produktów podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach ... Specjalista ds.... 2018-07-03 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Selena SA Obsługa zamówień klientów; Wprowadzanie zamówień do systemu, bieżąca ich aktualizacja; Rozwiązywanie zgłaszanych problemów; Współpraca z innymi zespołami (głownie siłami sprzedaży) w celu... 2018-07-09 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta wonga.pl Sp. z o.o. Osób zorientowanych na potrzeby Klienta z doświadczeniem w telesprzedaży z umiejętnościami analizy i weryfikacji zgłaszanych problemów dobrze zorganizowanych w pracy przywiązujacych uwagę do... 2018-07-08 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z językiem chorwackim, węgierskim lub niemieckim JOBHOUSE Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym Promowanie i sprzedaż produktów Dbanie o relację z klientami Obsługa bazy danych Administracja i praca z... 2018-06-28 pomorskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży i obsługi telefonicznej Klienta VoiceFinder S.A. .. Specjalista ds. sprzedaży i obsługi telefonicznej Klienta VoiceFinder S.A. Warszawa Warszawa 2018-06-29 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim/słowackim Marketing Investment Group Zajmować się telefoniczną i mailową obsługa klientów sklepu internetowego monitorować zamówienia dokonywane przez klientów, współpracować z wewnętrznymi jednostkami oraz Partnerami MIG. ... Młodszy... 2018-07-09 Kraków pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Opis firmy:

Money.pl to największe biznesowe medium internetowe w Polsce i dynamicznie rozwijająca się spółka, należąca do Grupy Wirtualna Polska.
 
Spółka Money.pl ceni samodzielność pracowników, ich pomysłowość oraz profesjonalizm. Pracujemy w przyjaznym i twórczym środowisku, charakteryzującym się nieformalną kulturą organizacyjną i swobodą w kontaktach, zarówno z szefami, jak i współpracownikami.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów i usług rekrutacyjnych serwisu praca.money.pl,
  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zainteresowanymi realizacją procesów rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • planowanie, kreowanie i optymalizacja projektów rekrutacyjnych klientów,
  • pomoc przy innowacji projektu praca.money.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • terminowość,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i optymizm w działaniach,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • mile widziany: status studenta,
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (preferowane produkty i usługi rekrutacyjne lub szkolenia).

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
  • kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Lux Med, ubezpieczenie grupowe, owocowe czwartki,
  • najlepsze imprezy integracyjne.:)
  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony