breadcrumb money.pl logo Praca praca Wrocław Specjalista ds. obsługi klienta
Nazwa firmy Money.pl
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Internet/E-Commerce
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2018-02-09

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem włoskim Randstad Polska Sp. z o.o. .. Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem włoskim Randstad Polska Sp. z o.o. Warszawa Warszawa 2019-01-11 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Straszyn k. Gdańska Do Oddziału w Straszynie poszukujemy dwóch osób na stanowisko, którego głównym celem będzie opieka nad kluczowymi Klientami Regionu Północ . Będziesz odpowiedzialny(a) za:... 2019-01-17 Gdańsk (okolice), Straszyn (pow. gdański) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta GRUPA FARKAS sp. z o.o. In.: obsługa zapytań mailowych i telefonicznych, przygotowywanie nowych umów, podpisywanie umów z nowymi klientami, obsługa korespondencji, wystawianie faktur VAT,... Specjalista ds. obsługi... 2019-01-18 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem włoskim GP dla firm Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i partnerów handlowych; Realizacja założonych celów sprzedażowych, bieżące raportowanie wyników; Sporządzanie ofert i specyfikacji dla klientów;... 2019-01-08 Katowice (okolice) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językami Armatis-LC Polska Sp. z o.o. Kontakt z Klientami - obsługa Klienta infolinii przychodzącej, obsługa korespondencji mailowej i reklamacji, Dbanie o wizerunek czołowych firm z branży turystycznej, wydawniczej lub e-commerce,... 2019-01-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Bezpośredniej Obsługi Klientów Banku Bank Gospodarstwa Krajowego Bezpośrednia obsługa klientów banku w zakresie rachunków bankowych, kart płatniczych oraz bankowości elektronicznej Wsparcie doradców w procesie kredytowym Wsparcie doradców w procesie... 2019-01-04 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Raben Logistics Polska sp. z o.o. Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń transportowych Opracowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta Kontakt z innymi komórkami... Specjalista ds.... 2019-01-21 Częstochowa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Realizacji Zamówień igus Sp. z o.o. Obsługa zamówień towarów; Realizacja projektów dla Klientów igus w Polsce; Planowanie oraz organizowanie transportu towarów na terenie Polski i Niemiec; Wsparcie techniczne Klientów; Obsługa... 2019-01-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Bank Pekao Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Bezpośrednia obsługa gotówkowa... 2019-01-16 Opole pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta (język hiszpański) eobuwie.pl Udzielaniem informacji klientom, Przyjmowaniem nowych zamówień, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Obsługą korespondencji e-mailowej, Elektroniczną obsługą zleceń,... 2019-01-20 Białystok pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Opis firmy:

Money.pl to największe biznesowe medium internetowe w Polsce i dynamicznie rozwijająca się spółka, należąca do Grupy Wirtualna Polska.
 
Spółka Money.pl ceni samodzielność pracowników, ich pomysłowość oraz profesjonalizm. Pracujemy w przyjaznym i twórczym środowisku, charakteryzującym się nieformalną kulturą organizacyjną i swobodą w kontaktach, zarówno z szefami, jak i współpracownikami.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów i usług rekrutacyjnych serwisu praca.money.pl,
  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zainteresowanymi realizacją procesów rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • planowanie, kreowanie i optymalizacja projektów rekrutacyjnych klientów,
  • pomoc przy innowacji projektu praca.money.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • terminowość,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i optymizm w działaniach,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • mile widziany: status studenta,
  • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (preferowane produkty i usługi rekrutacyjne lub szkolenia).

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
  • kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Lux Med, ubezpieczenie grupowe, owocowe czwartki,
  • najlepsze imprezy integracyjne.:)
  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony