Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management
Nazwa firmy BNP Paribas Bank Polska S.A.
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management
Kategoria Nieokreślone
Finanse/Ekonomia
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-10-12

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management BNP Paribas Bank Polska S.A. Posprzedażową, telefoniczną obsługę klientów segmentu Wealth Management korzystających z usług bankowych; zdobywanie doświadczenia w obsłudze klienta z segmentu Private; obsługę dedykowanej dla... 2019-10-13 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management BNP Paribas Bank Polska S.A. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki... 2019-10-13 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management BNP Paribas Bank Polska S.A. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki... 2019-10-11 Warszawa Adzuna

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management


Opis stanowiska:

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. 

W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.


Masz jak w banku:

  • posprzedażową, telefoniczną obsługę klientów segmentu Wealth Management korzystających z usług bankowych;
  • zdobywanie doświadczenia w obsłudze klienta z segmentu Private;
  • obsługę dedykowanej dla Klientów Wealth Management linii wsparcia (Private Line);
  • realizację dyspozycji płatniczych (krajowych, zagranicznych, kartowych);
  • obsługę i przedstawianie aktualnej oferty Banku dla Klientów pozostałych segmentów;
  • sprzedaż produktów i usług bankowych przez telefon dla Klientów pozostałych segmentów;
  • praca w równoważnym systemie zmianowym (wolne weekendy).

Twój kapitał: 

  • masz już pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chciałbyś dalej się rozwijać w tym kierunku;
  • znasz jęz. angielski w stopniu komunikatywnym - warunek konieczny;
  • samodzielność, odpowiedzialność w realizacji zadań;
  • wysoki poziom kultury osobistej;
  • motywuje Cię osiąganie wyznaczonych celów;
  • posiadasz wykształcenie minimum średnie.

Gwarantujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowę o pracę;
  • premię uzależnioną od realizacji indywidualnych celów;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • cykl szkoleń przygotowujący do pracy;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony