Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nazwa firmy QUAY B.H.U. Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kategoria Administracja biurowa
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2020-02-12
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wymagania: pełny opis oferty (w nowym oknie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie lub student operatywność, komunikatywność, zaangażowanie, kultura osobista prawo jazdy kat. B znajomość obsługi komputera udokumentowany przebieg dotychczasowej pracy zawodowej Dodatkowym atutem będzie:...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
  • Kontakt: więcej (w nowym oknie)
    Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta LekSeek Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. Wsparcie techniczne użytkowników aplikacji - dr100 i Gabinet drWidget Raportowanie błędów Szkolenia dla użytkowników z zakresu obsługi i użytkowania software'u naszej firmy Promocja produktów... 2020-01-10 Biskupiec pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Devire Jednej z najbardziej rozpoznawalnych na rynku firm leasingowych poszukujemy osoby dedykowanej do kompleksowej obsługi Klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -... 2020-01-16 Warsaw pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta MediaMarkt Bieżącym kontaktem z Klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającym przez internet Przyjmowaniem reklamacji i zwrotów Przygotowaniem sprzętu do wysyłki kurierskiej i przyjmowaniem naprawionego... 2020-01-21 Olsztyn pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta SELSEY POLSKA SP Z O O Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami Analiza potrzeb klientów, prezentacja indywidualnie dobranych rozwiązań Bieżąca obsługa procesów sprzedażowych Kontakt z partnerami firmy Selsey Polska... 2020-01-21 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim InPost Umowa o pracę (już od 1. dnia szkolenia!) szkolenie przygotowujące do pracy oraz szkolenia wewnętrzne ( doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, ale nie jest wymagane - wszystkiego Cię... 2020-01-15 Kraków pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Kluczowych (Internal Account Manager) Staples Solutions Który dołączy do naszego zespołu wsparcia sprzedaży. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za rozwój relacji i komunikację z klientami, zrozumienie ich potrzeb oraz zapewnienie sprawnego...... 2020-01-17 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta GOMEZ Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa obsługa klienta; Czynności administracyjno-biurowe (np. wprowadzanie danych do systemu); Ścisła współpraca z innymi działami firmy; Dbanie o... 2020-01-21 Poznań, Suchy Las (pow. poznański) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. administracji i obsługi klienta Remondis Sp. z o.o. Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Opracowanie ofert, projektów oraz bieżące utrzymywanie relacji z Klientami. Koordynowanie bieżących projektów... 2020-01-13 Lębork pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Inter-Turbo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa Bezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Kontrola jakości i terminowości wykonywania prac Współpraca z pozostałymi działami firmy Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji... 2020-01-14 Nakło Śląskie (pow. tarnogórski) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta - HC Cargo Robert Bosch Sp. z o.o. Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Budowanie pozytywnych relacji z klientem zewnętrznym Prowadzenie dokumentacji sprzedaży Tworzenie raportów na potrzeby działu HC Cargo Aktualizacja baz... 2020-01-15 Poznań pracuj.pl