Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. obsługi klienta
Nazwa firmy E100 International Trade sp. z o.o
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-08-21

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds obsługi klienta z językiem fińskim SALES HR Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów w zakresie pomocy technicznej i pomoc klientom krok po kroku Współpraca z działem IT w przypadku bardziej złożonych problemów ...... 2019-08-21 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych z j. hiszpańskim Newell Poland Services Sp. z o.o. A będziesz... Rozmawiał/a i korespondował/a z klientami z rynków hiszpańsko-języcznych, odpowiadając na pytania dot. naszych produktów marki Parker, Waterman, Rotring, DYMO lub proponując... 2019-08-23 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale exportu Dalpo Sp. z o.o. Administracyjna, posprzedażowa obsługa zleceń Kontakt z Działem Graficznym Kontakt z Działem Logistyki ... Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale exportu Dalpo Sp. z o.o. Poznań Poznan 2019-08-17 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji Goldman Recruitment Codzienna obsługa konsumentów i wsparcie zespołu Customer Contact przy trudnych zgłoszeniach za pośrednictwem różnych kanałów kontaktu (telefon/social media/e-mail), odpowiedzialność za zebranie... 2019-07-30 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta E100 International Trade sp. z o.o Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczne i mailowe udzielanie wsparcie Klientów firmy. Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa telefoniczna Klientów, Kompleksowa obsługa w... 2019-08-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Keemple Polska Sp. z o.o. Posprzedażowa obsługa istniejącej bazy klientów (praca w godzinach 9.00 - 18.00) telefoniczny kontakt z klientem w celu umówienia wizyty technika wykonującego instalację systemu smart home (główne... 2019-08-22 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Nocowanie.pl Sp. z o.o. Aktywny kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami biznesowymi (właścicielami obiektów turystycznych) Rozpoznawanie potrzeb reklamowych Klientów, doradztwo w doborze usług i produktów...... 2019-08-21 Lublin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta PHUP Metal-Plast In. : codzienny kontakt z klientami ( telefoniczny oraz mailowy) dbałość o terminowe odbiory odpadów PVC od klientów rozliczanie zrealizowanych odbiorów wyjaśnianie niezgodności na fakturach/ KPO... 2019-08-21 Świebodzice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych z j. portugalskim - Brazylia Newell Poland Services Sp. z o.o. A będziesz... Rozmawiał/a i korespondował/a z klientami z rynków portugalsko-języcznych, odpowiadając na pytania dot. naszych produktów marki Parker, Waterman, Rotring, DYMO lub proponując... 2019-08-17 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta YONELLE Odpowiedzialność, samodzielność i podejmowanie inicjatywy w działaniach Umiejętność pracy pod presją czasu oraz skuteczność w rozwiązywaniu problemów Wysoka kultura osobista oraz łatwość w... 2019-08-13 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta


Oferta: E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu. Każdego dnia dążymy do tego, by być kluczowym partnerem dla firm transportowych i niezależnie od rozmiarów floty samochodowej świadczyć pełne spektrum usług i wsparcia naszym klientom. Nasz główny produkt to karta paliwowa, a do niego oferujemy szereg korzyści dodatkowych dla przewoźników. Sieć stacji paliw, która akceptuje naszą kartę, liczy 16 500 punktów w 32 krajach. I ciągle się rozwijamy W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników, a w grupie spółek na pokładzie mamy w sumie ponad 800 osób. Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy skupiają się na rozwoju firmy i własnych kompetencji. Cały czas się uczymy i dążymy do tego, by doskonalić obszary w których pracujemy Chcesz zasilić nasze szeregi? Aplikuj do nas Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta Miejsce pracy: Warszawa Cel stanowiska: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczne i mailowe udzielanie pomocy. Profesjonalna obsługa telefoniczna Klientów, Kompleksowa obsługa w zakresie redagowania pisemnych odpowiedzi do Klientów, Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy, Zachowanie najwyższej staranności w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych, Wyjaśnianie wszelkich spraw dotyczących usług i produktów firmy. Doświadczenie w pracy w dziale związanym z obsługą klienta, Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych, Wysokie zorientowanie na potrzeby i wymagania klienta, Mile widziana znajomość języka rosyjskiego i/lub angielskiego oraz pakietu MS Office, Kultura osobista oraz zdolności interpersonalne, Umiejętność organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole, Troska o dobry wizerunek firmy, motywacja do działania oraz pozytywne nastawienie do pracy. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę od początku zatrudnienia, Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport), Świeże owoce dla pracowników, Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie w bardzo dobrej atmosferze, Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości, Pakiet szkoleń wdrażających, coachingi z zakresu obsługi klienta. Więcej o nas: https://e100.eu/
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony