Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nazwa firmy Learning Systems Group Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kategoria Szkolenia/Edukacja
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2019-05-28

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta ATERIMA HR Obsługa klientów w stacjonarnym punkcie odbioru przesyłek (zamówień ze sklepu internetowego) przyjmowanie płatności od klientów ścisła współpraca z magazynem utrzymanie pozytywnych relacji z... 2020-02-24 Białystok pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim - Community Associate Regus Management Sp. z o.o. Bieżąca obsługa recepcji Obsługa poczty i przesyłek oraz odbieranie telefonów Nadzór nad obiegiem dokumentów Przyjmowanie gości Przygotowanie i rezerwacja sal konferencyjnych Obsługa sprzętu... 2020-02-23 Łódź pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Booksy International Sp. z o.o. Szkolenie nowych Klientów Booksy posprzedażowa opieka nad Klientem i dbanie o jego satysfakcję budowanie i utrzymanie trwałych relacji z Klientami reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku... 2020-02-25 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi telefonicznej Klientów (bez sprzedaży) Grupa Solid Security Sp. z o. o. Obsługa programu komputerowego do odbierania sygnałów alarmowych Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez... 2020-02-20 Łódź pracuj.pl
rozwiń Młodszy specjalista ds. obsługi klienta węgierskojęzycznego i tłumacz Marketing Investment Group Kraków/ możliwość pracy zdalnej Władasz biegle językiem węgierskim? Chciałbyś się rozwijać w międzynarodowej Firmie? Szukasz stabilnego zatrudnienia? Praca z klientem sprawia Ci przyjemność?... 2020-02-26 Kraków pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim Promedica24 Mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą budowanie długotrwałych relacji z klientem oraz personelem... 2020-02-26 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klientów SIP Legalis Wydawnictwo C.H.BECK Warszawa Targówek www.legalis.pl | www.beck.pl Główne zadania: pomoc merytoryczna i techniczna użytkownikom SIP Legalis koordynacja i monitorowanie terminowej realizacji zgłoszeń bieżący kontakt... 2020-02-25 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego VISION WARSAW Sp. z o.o. Zawsze marzyłeś o pracy w dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku? Jeśli tak, czekamy na Ciebie! Twoje zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Najemców, nadzór i obsługa wynajmu...... 2020-02-24 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k) McFIT Polska Sp. z o.o. Ponad 2 miliony klientów sprawiają, że firma przoduje w dziedzinie innowacji w zakresie fitnessu i stylu życia. Marka McFIT prowadzi obecnie ponad 250 studiów w 5 krajach - w Polsce działa 14... 2020-02-24 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Narodowy Fundusz Gwarancyjny .. Specjalista ds. Obsługi Klienta Narodowy Fundusz Gwarancyjny Wrocław Wroclaw 2020-02-27 Wrocław pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Opis stanowiska:

Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 17-letnim doświadczeniem - skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Recepcja/WAR03/02/2019

 

Obowiązki

  • kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności  - obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach)
  • dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką
  • aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych
  • bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie
  • wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych
  • nadzorowanie porządku w placówce
  • wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta
  • tworzenie raportów na potrzeby centrali

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • zdolności organizacyjne, dokładność
  • wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • uczciwość

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
  • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe


Aplikuj

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Learning Systems Group Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony