Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nazwa firmy Learning Systems Group Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kategoria Szkolenia/Edukacja
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2019-05-28

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

   
rozwiń Specjalista ds. obsługi Klientów w j. niemieckim lub francuskim Armatis-LC Polska Sp. z o.o. Udzielanie informacji Klientom w ruchu przychodzącym, Obsługa korespondencji mailowej i reklamacji, Dbanie o wizerunek czołowych firm z branży turystycznej lub modowej, Budowanie i rozwijanie... 2019-06-14 Kraków pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta GRUPA FARKAS sp. z o.o. In.: bieżąca obsługa klientów biura, odpowiadanie na zapytania mailowe oraz telefoniczne, przygotowywanie umów dla klientów, podpisywanie umów z nowymi klientami, obsługa... Specjalista ds. Obsługi... 2019-06-04 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Młodszy specjalista ds. obsługi klienta Lindström Sp. z o.o. .. Młodszy specjalista ds. obsługi klienta Lindström Sp. z o.o. Warszawa Warszawa 2019-06-08 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta - kasjer Media Markt Polska Sp. z o.o. Bieżącym kontaktem z klientami odwiedzającymi market Obsługą kasy fiskalnej Rozliczaniem się z wpłaconych i wypłaconych do/z kasy należności Sporządzaniem raportów kasowych Przygotowaniem... 2019-06-12 Warszawa al. Jerozolimskie 179 (Blue City) Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Media Markt Polska Sp. z o.o. Bieżącym kontaktem z klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającymi przez Internet Przyjmowaniem reklamacji i zwrotów  Przygotowywaniem sprzętu do wysyłki kurierskiej i przyjmowaniem... 2019-06-04 Piła Praca.pl
rozwiń Specjalista techniczny ds. obsługi klienta Fabryka Urządzeń Laboratoryjnych i Medycznych Polon-Poznań Sp. z o.o. Kompleksowe przygotowywanie ofert dla klienta, sporządzanie specyfikacji asortymentowo-cenowej, przygotowywanie ofert przetargowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi. ... Specjalista... 2019-05-23 Poznań pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta CityFit Management sp. z o.o. Bieżąca obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów, Rozwiązywanie problemów dotyczących płatności elektronicznych, Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji, Monitorowanie etapów realizacji... 2019-06-09 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi klienta Fructoplant Sp. z o.o. Prowadzenie bieżącej obsługi klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnienia najwyższej jakości obsługi, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradzanie klientom w zakresie oferty handlowej... 2019-05-22 Gąbin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Devire Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem francuskim. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie... Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Devire... 2019-06-13 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta oraz spraw biurowych Plichta   Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za pozytywny wizerunek obiektu, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami oraz przygotowywanie... 2019-06-14 Gdańsk, ul. Lubowidzka 44 Praca.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Opis stanowiska:

Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 17-letnim doświadczeniem - skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Recepcja/WAR03/02/2019

 

Obowiązki

  • kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności  - obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach)
  • dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką
  • aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych
  • bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie
  • wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych
  • nadzorowanie porządku w placówce
  • wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta
  • tworzenie raportów na potrzeby centrali

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • zdolności organizacyjne, dokładność
  • wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • uczciwość

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
  • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe


Aplikuj

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Learning Systems Group Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony