Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nazwa firmy Learning Systems Group Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kategoria Szkolenia/Edukacja
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2019-04-24

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

   
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta PLAY Lubisz rozmawiać przez telefon pisanie nie sprawia Ci trudności jesteś osobą nastawioną na realizację celów oraz współpracę w zespole ... Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta PLAY Warszawa Warszawa 2020-02-24 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii) Getfresh sp. z o.o. Bieżąca obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy (telefon, email) Aktualizacja danych Klientów w systemie Rozpatrywanie i monitorowanie reklamacji Budowanie długoterminowej relacji opartej na... 2020-02-16 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta MAKARI sp. z o.o. Kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów. ? Realizowanie celów sprzedażowych wyznaczonych przez zarząd firmy. Organizowanie zapisów słuchaczy Bieżące prowadzenie sekretariatu Prowadzenie... 2020-02-07 Białystok pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta/ należności z językiem niemieckim arvato Polska Telefoniczny kontakt z klientem niemieckojęzycznym w zakresie należności Monitorowanie spłat, opracowywanie planów spłat należności Terminowe wyjaśnianie zapytań oraz rozpatrywanie reklamacji... 2020-02-23 Katowice pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Farutex Sp. z o.o. Kontakt telefoniczny z Klientem prezentowanie produktów i usług firmy zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów kształtowanie lojalności oraz satysfakcji Klientów ... Młodszy Specjalista ds.... 2020-02-16 Łódź pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Vescom Polska Sp. z o.o. Przyjmowanie i realizacja zamówień Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Wsparcie działu sprzedaży Kontakt z centralą w Holandii Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych Budowanie dobrego... 2020-02-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta MAKARI sp. z o.o. Kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów. ? Realizowanie celów sprzedażowych wyznaczonych przez zarząd firmy. Organizowanie zapisów słuchaczy Bieżące prowadzenie sekretariatu Prowadzenie... 2020-02-07 Koszalin pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Polskie Linie Lotnicze LOT Email i chat Dbanie o przyjazne relacje z klientami ... Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Polskie Linie Lotnicze LOT Warszawa Warszawa 2020-02-16 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim i niemieckim Lumileds Poland S.A. Stanowisku: Obsługa zleceń (manualna i cyfrowa) - sprawdzanie ich dostępności, tworzenie dostaw, śledzenie wysyłek, Obsługa reklamacji, Ścisła współpraca z działem sprzedaży i działami wsparcia... 2020-02-24 Pabianice pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Luneos Sp. z o.o. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta, w tym rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań Klientów, kontakt telefoniczny i mailowy budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z... 2020-02-21 Szczecin pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Opis stanowiska:

Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 17-letnim doświadczeniem - skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Recepcja/WAR03/02/2019

 

Obowiązki

  • kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności  - obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach)
  • dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką
  • aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych
  • bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie
  • wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych
  • nadzorowanie porządku w placówce
  • wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta
  • tworzenie raportów na potrzeby centrali

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • zdolności organizacyjne, dokładność
  • wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • uczciwość

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
  • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe


Aplikuj

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Learning Systems Group Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony