Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nazwa firmy Learning Systems Group Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kategoria Szkolenia/Edukacja
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2019-04-24

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

   
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta (Pass) Rhenus Logistics Codzienne kontaktowanie się z klientami wewnętrznymi/zewnętrznymi w celu pozyskania informacji niezbędnych do realizacji zamówień Informowanie klientów o statusie dostaw, wyjaśnianie ewentualnych... 2019-05-11 Brwinów, Grodzisk Mazowiecki, Sochaczew, Leszno (więcej w ofercie) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta ŻUCHOWSKI PAWEŁ, ABC - SZKOLENIA ABC Szkolenia w Warszawie Zakres obowiązków: Obsługa klienta zarówno w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym, jak i mailowym Dbanie o jakość obsługi i pozytywny wizerunek firmy Obsługa szkoleń i... 2019-05-10 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego - j. angielski Adecco Poland Sp. z o.o. O Obsługa połączeń przychodzących od Klientów biznesowych dotyczących problemów dostępu do nowej platformy o Aktualizacja danych w systemie o Współpraca z działem IT o Bieżąca pomoc klientom ...... 2019-05-11 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Telefonicznej Klientów Branży TSL Business Management Solutions Natalia Rapczyńska Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie połączeń przychodzących i wychodzących, mailowa i systemowa rejestracja zadań i zleceń, obsługa i bieżące raportowanie postępów prac, ... Specjalista ds.... 2019-05-02 Kotomierz (pow. bydgoski) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta MediaMarkt Bieżącym kontaktem z Klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającym przez internet Przyjmowaniem reklamacji i zwrotów Przygotowaniem sprzętu do wysyłki kurierskiej i przyjmowaniem naprawionego... 2019-05-10 Piła, Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta TUnŻ WARTA S.A. W tym obsługa kancelaryjna jednostki terenowej, przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedażowych na podstawie zebranych danych, aktywne wspomaganie Pośredników w realizacji planów sprzedaży i... 2019-05-11 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta OLIMP LABORATORIES Sp. z o.o. Bardzo dobra / biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie konwersacji lub korespondencji biznesowej Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Umiejętność... 2019-05-17 Pustynia (pow. dębicki) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta Boryszew Automotive Plastics Sp. z o.o Telefoniczny i e-mailowy kontakt z Klientem ( uzgadniania warunków i planów wysyłek materiałów i komponentów) Przetwarzanie zamówień w systemie wewnętrznym Prowadzenie dokumentacji zakupowej... 2019-05-15 Toruń pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta LeasingTeam Group Rozwiązywanie zgłoszeń klientów; Back - office'owa obsługa klienta; Budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy; Udzielanie informacji. ... Młodszy Specjalista ds. Obsługi... 2019-05-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki GIMPLAST SP. Z O.O. Budowanie trwałych i bliskich relacji z Klientami firmy, wprowadzanie zamówień i monitorowanie harmonogramów dostaw dla Klientów, organizowanie wysyłek towarów ze szczególną dbałości o zapewnienie... 2019-05-09 Sosnowiec pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Opis stanowiska:

Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 17-letnim doświadczeniem - skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Recepcja/WAR03/02/2019

 

Obowiązki

  • kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności  - obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach)
  • dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką
  • aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych
  • bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie
  • wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych
  • nadzorowanie porządku w placówce
  • wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta
  • tworzenie raportów na potrzeby centrali

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • zdolności organizacyjne, dokładność
  • wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • uczciwość

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
  • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe


Aplikuj

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Learning Systems Group Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony