Money.pl Praca praca Rzeszów Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nazwa firmy Grupa Kapitałowa IGLOTEX
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kategoria Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
Produkcja
Sprzedaż
Lokalizacja Rzeszów
Termin ważności: 2019-09-20

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

   
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim Elavon Obsługi Klienta z językiem angielskim   Główne zadania: obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie:rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów... 2019-08-23 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Weryfikacji i Obsługi Klienta Elavon Weryfikacji i Obsługi Klienta   Główne zadania: wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych, procesowanie dokumentacji w formie elektronicznej, kontakt... 2019-09-16 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta i kontaktów z partnerami Pewny Lokal Obsługi klienta i kontaktów z partnerami   O firmie Pewny Lokal (www.pewnylokal.pl) jest ogólnopolskim start-upem i jednocześnie największą w kraju firmą online'ową pomagającą nabywcom mieszkań w... 2019-09-04 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Raben Logistics Polska sp. z o.o. Bycie partnerem i konsultantem w rozwiązaniach logistycznych dla Klienta. Opracowywanie raportów zgodnie z potrzebami... Specjalista ds. obsługi klienta Raben Logistics Polska sp. z o.o. Gliwice... 2019-09-16 Gliwice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim Dolfi 1920 Services Sp.z o.o. Entuzjastów telefonicznej, mailowej i chatowej obsługi klienta. Osób, które potrafią dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy. Osób, które potrafią wykonywać wiele czynności... 2019-09-14 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta - sekretarz szkoły Centrum Nauki i Biznesu Żak Realizowaniem planów sprzedażowych prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół (sprzedawać kierunki szkół) obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy prowadzeniem dokumentacji... 2019-09-10 Suwałki pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta ze znajomością języka węgierskiego Home Global Telefoniczny kontakt z klientami w języku węgierskim oraz aktywna sprzedaż oraz promowanie produktów Dbanie o relację z klientami i kształtowanie dobrego wizerunku firmy Pełnienie funkcji doradczej... 2019-09-16 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista/-ka ds. obsługi ubezpieczeń (ubezpieczenia komunikacyjne/klient leasingowy) Aon Obsługa ubezpieczeniowa przypisanych klientów Wsparcie Brokera przy obsłudze kluczowych Klientów Leasingowych Profesjonalna współpraca z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz towarzystwami... 2019-09-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Home Broker S.A. Atrakcyjne warunki zatrudnienia (umowa zlecenie z perspektywą przejścia na umowę o pracę, wynagrodzenie zasadnicze, premia) oraz elastyczne godziny pracy w systemie 2-zmianowym, atrakcyjne... 2019-09-16 Lublin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Zamówień i obsługi Klienta HVAC Technika Chłodzenia Sp. z o.o. Bieżąca obsługa stałych klientów firmy przetwarzanie i realizacja otrzymanych zamówień podstawowe doradztwo techniczne współpraca z pozostałymi działami firmy oraz dostawcami ... Specjalista ds.... 2019-09-18 Zabrze pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Opis stanowiska:

Grupa Kapitałowa IGLOTEX to polski czołowy dystrybutor żywności mrożonej z własnym zapleczem produkcyjnym. Jesteśmy niekwestionowanym liderem specjalizującym się w dystrybucji produktów mrożonych, chłodzonych, towarów suchych oraz ryb i owoców morza - zarówno w kanale detalicznym jak i gastronomicznym. W swoich strukturach posiadamy 19 oddziałów dystrybucyjnych, 6 cross-docków oraz 3 zakłady produkcyjne. Obecnie zatrudniamy łącznie około 3000 wykwalifikowanych pracowników na terenie całego kraju.


  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • kompleksowy program wdrożeniowy,
  • możliwość skorzystania z bogatej oferty benefitów, m.in. platformy kafeteryjnej, karty MultiSport, pakietu prywatnej opieki medycznej, grupowego ubezpieczenia na życie, dofinansowania do wypoczynku i in.

  • wprowadzanie oraz administrowanie zamówieniami sprzedażowymi,
  • tworzenie oraz ewidencjonowanie dokumentów sprzedażowych (FV, WZ, KP, korekty),
  • bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Klienta, obsługa kasowa,
  • tworzenie listów przewozowych, rozliczanie kierowców.

  • posiadasz wykształcenie minimum średnie,
  • masz doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej,
  • wykazujesz się praktyczną znajomością obsługi programów pakietu MS Office,
  • jesteś gotowa/y do pracy w systemie zmianowym (4:00-12:00; 12:00-20:00; 16:00-24:00),
  • cechujesz się komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole.
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Rzeszów | wróć do poprzedniej strony