Money.pl Praca praca Jelcz-Laskowice Specjalista ds. obsługi klienta
Nazwa firmy Elica Group Polska Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Jelcz-Laskowice,
Termin ważności: 2020-02-22
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. obsługi klienta

Opis stanowiska:

 

Elica jest światowym liderem w dziedzinie designu i produkcji okapów oraz silników elektrycznych wykorzystywanych w sprzęcie gospodarstwa domowego. W Elica stwarzamy przyjazne warunki pracy, za co zostaliśmy wyróżnieni prestiżowym tytułem Top Employers 2018.
W związku z rozwojem struktur w Polsce, obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na następujące stanowiska:

Specjalista ds. obsługi klienta

 

Obowiązki
o Bieżąca obsługa klientów krajowych (kontakt telefoniczny, mailowy itp.)
o Ścisła współpraca z zespołem handlowym
o Zarządzanie cyklem zamówień i procesowanie zamówień (przyjmowanie, weryfikacja, wprowadzanie zamówień)
o Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży oraz dbałość o jej poprawność i prawidłowość
o Rozpatrywanie i odpowiadanie na zapytania rachunkowo - finansowe (m.in. sprawdzanie cen, rabatów, terminów płatności i zaległości)
o Zarządzanie stokiem produktów (zapotrzebowanie, dostępność) 
o Bieżąca współpraca z działem logistyki w centrali firmy 
o Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (m.in. raporty dotyczące zamówień, zaległości, opóźnień w dostawie, rezerwacji itp.)
o Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami i dostawą
o Praca w programie SAP

Wymagania
o Wykształcenie średnie lub wyższe (również studenci w systemie zaocznym)
o Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta oraz w zarządzaniu zamówieniami będzie znaczącym atutem
o Wysoka kultura osobista i umiejętność nawiązywania relacji z Klientem
o Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
o Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel,
o Znajomość programu SAP
o Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
o Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
o Bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy
Oferujemy:
o Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
o Możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie
o Świadczenia dodatkowe
o Prywatna opieka medyczna

 


Aplikuj

 

Klikając w przycisk „Aplikuj” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Elica Group Polska Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w ogłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Elica Group Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Masz prawo do jej wycofania w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Elica Group Polska przed cofnięciem zgody.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych przez Elica Group Polska znajdziesz tutaj:
https://people.elica.com/resources/informacja-pl.pdf

  • Źródło oferty: GoWork.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Jelcz-Laskowice | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

   
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta węgierskojęzycznego CONTACTHERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ     Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa Klienta w języku węgierskim . Będziesz kontaktować się telefonicznie i mailowo oraz odpowiadać na telefony Klientów zainteresowanych zakupem... 2019-12-09 Gdańsk, Gdynia, Sopot, Słupsk Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta - język włoski eobuwie.pl Udzielaniem informacji Klientom, Przyjmowaniem nowych zamówień, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Obsługą korespondencji e-mailowej, Elektroniczną obsługą zleceń,... 2019-12-11 Toruń pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta Grafotronic Sp. z o.o. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, znajomość standardów biznesowych oraz zorientowanie, na jakość obsługi Klienta Rejestrowanie spraw serwisowych w systemie oraz dbałość o ich prawidłowy przebieg... 2019-12-12 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta faktoringowego SMEO Spółka Akcyjna Bieżącą obsługę Klientów Faktoringowych z segmentu MIKRO Aktywizację portfela Klientów celem pozyskiwania obrotu faktoringowego Budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami Spółki... 2019-12-04 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta - język włoski eobuwie.pl Udzielaniem informacji Klientom, Przyjmowaniem nowych zamówień, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Obsługą korespondencji e-mailowej, Elektroniczną obsługą zleceń,... 2019-12-11 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta FABRYKA DOMÓW MOBILNYCH I SZKIELETOWYCH "LARK LEISURE HOMES" SP. Z O.O. Aktywne poszukiwanie nowych klientów zainteresowanych ofertą Firmy, ustalanie spotkań z Przedstawicielami Handlowymi, aktualizacja baz danych i archiwizacja dokumentacji handlowej, wsparcie przy... 2019-11-30 Kielce pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta czeskojęzycznego CONTACTHERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ     Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa Klienta w języku czeskim . Będziesz kontaktować się telefonicznie i mailowo oraz odpowiadać na telefony Klientów zainteresowanych zakupem... 2019-12-09 Ostrowiec Świętokrzyski, Sandomierz, Skarżysko-Kamienna, Kielce Praca.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Krajowych i Zagranicznych Etisoft Sp. z o.o. Obsługa administracyjna zamówień od klientów krajowych i zagranicznych, rejestracja prognoz od klientów w systemie ERP, informowanie klientów o terminie realizacji i statusie wysyłki,... 2019-12-06 Gliwice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta - język włoski eobuwie.pl Udzielaniem informacji Klientom, Przyjmowaniem nowych zamówień, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Obsługą korespondencji e-mailowej, Elektroniczną obsługą zleceń,... 2019-12-11 Białystok pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta i Jula Club Jula Poland Sp. z o.o. Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w zakresie produktów oferowanych przez Jula Telefoniczne wsparcie Klientów w zakresie programu lojalnościowego JulaClub oraz JulaPro, wprowadzanie danych do... 2019-12-11 Warszawa pracuj.pl