breadcrumb money.pl logo Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta - Teleperformance
Nazwa firmy ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta - Teleperformance
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Lizbona
Termin ważności: 2018-06-12

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Teleperformance

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Teleperformance

   
rozwiń Doradca ds. Kluczowych Klientów ALIOR BANK Która polega na: obsłudze kasowej sprzedaży produktów i usług bankowych w oddziale banku dedykowanym Klientom Kluczowym aktywnym pozyskiwaniu Klientów Zamożnych budowaniu i utrzymywaniu... 2019-01-16 Grudziądz pracuj.pl
rozwiń Doradca Serwisowy TRUCK NORD CENTER SP. Z O.O. Bezpośrednia obsługa klienta osobista i telefoniczna zgodna ze standardami IVECO przyjmowanie zleceń serwisowych wystawianie dokumentów serwisowych, zleceń, napraw i faktur ustalanie zakresu prac... 2019-01-14 Lubicz Górny (pow. toruński) pracuj.pl
rozwiń Account Manager Time S.A. Masz doświadczenie w sprzedaży B2B- preferowane doświadczenie w sprzedaży mediów Potrafisz prowadzić rozmowy handlowe Jesteś nastawiona/y na klienta oraz na współpracę w zespole Znasz rynek lokalny... 2019-01-17 Poznań pracuj.pl
rozwiń Doradca Klienta Biznesowego Integreen Sp. z o.o. łatwo nawiązujesz kontakt z innymi ludźmi i posiadasz lub chcesz zdobyć wiedzę z zakresu energetyki - ta oferta jest dla Ciebie! Oferujemy Najwyższe prowizje na rynku Wsparcie merytoryczne i pomoc... 2019-01-10 warmińsko-mazurskie pracuj.pl
rozwiń Księgarz - Sprzedawca Dressler Dublin Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, właściciel sieci "Księgarnie Świat Książki" Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie, atrakcyjny model premiowania, stabilność zatrudnienia, pracę w najdynamiczniej rozwijającej się sieci księgarskiej w Polsce, pracę z najlepszym w świecie... 2019-01-07 Elbląg pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel Handlowy Caldo-Izolacja Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów Nastawienie na sukces oraz realizację wyznaczonych celów Umiejętność samodzielnego organizowania pracy i... 2019-01-18 pracuj.pl
rozwiń Sales Manager IQS Sp. z o.o. Aktywne poszukiwanie nowych klientów Realizacja strategii sprzedażowej zgodnie z założonymi planami Prowadzenie rozmów biznesowych i negocjacje z klientami Prezentacja produktu oraz tworzenie... 2019-01-13 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy specjalista ds. rozwoju klienta B2B Pyszne.pl /sto2 Sp. z o.o. Analiza danych dot. restauracji współpracujących, Prowadzenie rozmów telefonicznych B2B w celu optymalizacji zysków danej restauracji na Pyszne.pl oraz przekazywanie informacji na temat dostępnych... 2019-01-15 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Sprzedawca na wyspie w Galerii Handlowej Adecco Poland Sp. z o.o. Zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi osobom odwiedzających punkt sprzedaży, Aktywna sprzedaż produktów marki, Pełnienie roli Ambasadora - budowanie pozytywnego wizerunku marki, Dbanie o... 2019-01-14 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Produktów Zdalnych Credit Agricole Bank Polska S.A. Weryfikujesz dokumentację produktów kredytowych i depozytowych wprowadzasz do systemów dane z wniosków kontaktujesz się telefonicznie z klientem w celu wyjaśnienia niezgodności... Młodszy... 2019-01-08 Wrocław pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Teleperformance


Oferujemy: Oferta z dnia 2018-05-22 Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta - Teleperformance Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o. Lokalizacja: Lizbona, zagranica Pełna treść ogłoszenia dostępna tutaj: https://www.goldenline.pl/praca/oferta/specjalista-ds-obslugi-klienta-teleperformance_lizbona,1131346 Oferta ważna do dnia 2018-06-14 Oferta pochodzi z serwisu GoldenLine.pl
wróć do poprzedniej strony