breadcrumb money.pl logo Praca Specjalista ds. koordynacji zleceń
Nazwa firmy Hausengel International Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Stanowisko Specjalista ds. koordynacji zleceń
Kategoria Administracja biurowa
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Heskem
Termin ważności: 2018-02-25

Oferta pracy Specjalista ds. koordynacji zleceń

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. koordynacji zleceń

   
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Marketingu Regionalnego GRUPA NEUCA Obsługę administracyjną Grup Zakupowych, przygotowywanie plików do realizacji zamówień i koordynację ich realizacji, przygotowanie formularzy promocyjnych, wsparcie w bieżących pracach... Młodszy... 2019-02-12 Toruń pracuj.pl
rozwiń Płatny Staż w Dziale Cost&Quality Whirlpool Corporation Administracja i analiza danych na temat obecnych i przyszłych modyfikacji fabryki chłodnictwa zbieranie i konsolidacja danych z różnych źródeł, kreatywne podejście do ich raportowania i obróbki... 2019-02-14 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. windykacji Solid Security Sp. z o.o. Sporządzanie prostych pism procesowych w postępowaniu cywilnym Sporządzanie raportów wyników i zestawień Koordynowanie procesu inicjującego postępowanie sądowe Obsługa korespondencji wewnętrznej... 2019-02-06 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Asystent/ka Zespołu Underwriterów Grupa ERGO Hestia Wspieranie zespołu underwriterów w realizacji sprzedaży ubezpieczeń korporacyjnych, majątkowych i komunikacyjnych zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentacji ubezpieczeniowej... 2019-02-12 Kielce pracuj.pl
rozwiń Pracownik administracyjno-biurowy z j.obcym CPL Jobs Wsparcie organizacji w jednym z obszarów: HR, administracja, księgowość lub obsługa klienta; Przygotowywanie listy płac i naliczanie wynagrodzeń pracowników; Wprowadzanie danych kadrowo-płacowych... 2019-02-15 Kraków pracuj.pl
rozwiń Asystent-ka oddziału Expander Koordynacje pracy oddziału, Organizację spraw administracyjnych oddziału, Współpracę z Klientami, Obsługę urządzeń biurowych, Kserowanie dokumentów, Pomoc Ekspertom, Inspekcje KW oraz inspekcje...... 2019-02-06 Wałbrzych, Wrocław pracuj.pl
rozwiń Dior Boutique Manager EPCD Sp. z o.o. Business Management Ensure sales achievements and profitability targets Drive and monitor business performance and manage commercial activity Strong partner of head office in analyzing results,... 2019-02-12 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Receptionist Savills Sp. z o. o. The position is dedicated to the daily administrative support of Internal and External Customers of Savills Headquarters in Warsaw. Who are we looking for: the perfect Candidate will present... 2019-02-13 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. administracyjno-handlowych z językiem niemieckim Bakpol s.c. Prace biurowo-administracyjne. Wsparcie pozostałych działów biurowych. (szczególnie ścisła współpraca z działem administracji oraz handlowców) Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa... 2019-02-11 Murowana Goślina pracuj.pl
rozwiń Pracownik Działu Handlowego Fenix Metals Sp. z o.o. Firma Fenix Metals to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie podmiotów zajmujących się procesami recyklingu metali nieżelaznych, największy w Europie producent stopów lutowniczych i... 2019-02-12 Chmielów (pow. tarnobrzeski) pracuj.pl

Oferta pracy Specjalista ds. koordynacji zleceń


Wymagania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksowe wsparcie partnerów firmy, w tym m.in.: bieżącą obsługę partnerów telefonicznie i mailowo kompleksowe szkolenie z zakresu modelu współpracy indywidualne doradztwo i wsparcie...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
wróć do poprzedniej strony