Money.pl Praca praca Warszawa Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Nazwa firmy DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Kategoria Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2020-01-05

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej

   
rozwiń Specjalista ds. PR i komunikacji marketingowej Krajowa Izba Doradców Podatkowych Która dołączy do biura prasowego Izby oraz wzmocni działania zespołu w zakresie PR, marketingu oraz organizacji eventów. Nazwa stanowiska: Specjalista ds. PR i komunikacji marketingowej Zakres... 2020-01-03 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej Medicover Która: posiada min. 2 lata doświadczenia w marketingu ma ,,lekkie pióro" gwarantujące tworzenie ciekawych materiałów marketingowych posiada praktyczną wiedzę z zakresu marketingu... Specjalista ds.... 2020-01-23 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalisty ds. komunikacji marketingowej oraz CRM PEOPLE Sp. z o.o. Tworzenie oraz wdrażanie strategii komunikacji CRM Wsparcie budowy systemu CRM z zespołem analitycznym Inicjowanie i nadzór nad kampaniami generującymi leady oraz e-mailingowymi do bazy klientów... 2020-01-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej Optyka-Okulistyka Aleksander Tracewicz Sp. J. Udział w planowaniu, organizacji i realizacji działań promocyjnych oddziałów, bieżąca współpraca z zarządem przy planowaniu i realizacji akcji promocyjnych, nadzór i kontrola nad odpowiednim... 2020-01-14 Dywity (pow. olsztyński) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. komunikacji marketingowej W.P.I.P. Sp. z o.o. Sp. K. Które będziesz realizować: odpowiedzialność za działania marketingowe online (strona internetowa - CMS); współpraca z grafikiem w zakresie tworzenia materiałów reklamowych; tworzenie artykułów... 2020-01-16 Poznań, Jasin (pow. poznański) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej Medicover Sp. z o.o. Biuro Główne Aleje Jerozolimskie 96 Poszukujemy do naszego zespołu Marketingu dynamicznej osoby, która: posiada min. 2 lata doświadczenia w marketingu ma ,,lekkie pióro" gwarantujące... 2020-01-23 Warszawa Praca.pl

Oferta pracy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej


Opis stanowiska:

DHL Parcel to młoda i prężnie rozwijająca się marka, korzystająca z 48 lat doświadczeń firmy DHL. Dysponując wieloletnią i ugruntowaną pozycją w polskiej branży logistycznej, z początkiem 2014 roku DHL Parcel został specjalnie wyodrębniony ze struktury DHL Express (Poland) Sp. z o.o., żeby od sierpnia 2017 stać się niezależnym podmiotem prawnym.

Obecnie DHL Parcel jest liderem polskiego rynku przesyłek krajowych i prekursorem innowacyjnych rozwiązań e-commerce, dedykowanych klientom w Polsce i w Europie.

Firma DHL Parcel wykorzystuje swoją wiedzę w dziedzinie krajowych oraz międzynarodowych przesyłek drogowych, docierając do 28 krajów Unii Europejskiej. Praca w DHL Parcel to możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń i szansa na karierę w jednej z czołowych firm branży logistycznej, w zespole najlepszych specjalistów z całego świata.

 

Informacje o firmie:

  • 41 jednostek w Polsce
  • 50 mln paczek rocznie
  • 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny (m.in wczasy pod gruszą, premia świąteczna, , pożyczki dla pracowników);
  • ubezpieczenie na życie, dostęp do opieki medycznej na preferencyjnych warunkach, bezpłatne szczepienia przeciw grypie,
  • nagrody za staż i zaangażowanie (wyróżnienia jubileuszowe, konkursy - Człowiek Kwartału, Człowiek Roku),
  • wsparcie Twojego rozwoju - w 2018 roku ok. 390osób awansowało dzięki rekrutacjom wewnętrznym; posiadamy 24 autorskie szkolenia wewnętrzne oraz narzędzia wspierające Cię w planowaniu rozwoju, a osoby z najwyższym potencjałem są włączane do Programu Talenty,
  • zniżki pracownicze na usługi/produkty firmy dostęp do platformy rabatowej


  • przygotowanie i realizacja działań email marketingowych (w tym przygotowanie grafik i baz do wysyłki),
  • rozwój bazy odbiorców e-mailingów i gromadzenie wiedzy o użytkownikach,
  • przygotowanie i realizacja komunikacji marketingowej (w tym pod social media) oraz akcji prosprzedażowych,
  • obsługa fanpage na Facebooku (w tym odpowiedzi na zapytania klientów),
  • koordynacja prac agencji marketingowych i domów mediowych,
  • monitorowanie, rozliczanie i analiza efektów prowadzonych działań.

  • min. 2-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej,
  • doświadczenie w działaniach e-mail marketingowych i social media,
  • doświadczenie w opracowaniu materiałów komunikacji marketingowej i zarządzaniu projektami,
  • umiejętność współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi (formułowanie briefów, nadzorowanie i rozliczanie współpracy),
  • lekkość pióra i umiejętność pisania tekstów marketingowych,
  • dokładność, umiejętności analizy danych (w tym obsługa Excel),
  • dobra znajomość programów MS Office (w szczególności PowerPoint),
  • dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi do e-mail marketingu (np. SARE) i problemów związanych z realizowaniem kampanii.
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony