Money.pl Praca Specjalista ds. helpdesk IT
Nazwa firmy GO SPORT Polska sp. z o.o.
Stanowisko Specjalista ds. helpdesk IT
Kategoria Informatyka/Administracja
Lokalizacja Warszawa - CH Blue City
Termin ważności: 2020-01-23

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Specjalista ds. helpdesk IT

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. helpdesk IT

   
rozwiń Specjalista ds. wsparcia użytkowników - IT Helpdesk Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o. Pomoc użytkownikom systemów komputerowych; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Nadzór nad poprawną pracą systemów komputerowych; Wsparcie w instalacji i wdrażaniu systemów... 2020-02-20 Łódź Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. wsparcia użytkowników - IT Helpdesk Rossmann SDP Łódź Zadania: Pomoc użytkownikom systemów komputerowych; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Nadzór nad poprawną pracą systemów komputerowych; Wsparcie w instalacji i wdrażaniu systemów... 2020-02-14 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. IT Helpdesk CWS-boco Polska Sp. z o.o. Znasz dobrze język niemiecki? Ciebie właśnie szukamy! Do Twoich zadań będzie należało: Pomoc użytkownikom na pierwszej linii wsparcia Servicedesk... Specjalista ds. IT Helpdesk CWS-boco Polska Sp.... 2020-02-21 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników - IT Helpdesk Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o. Ponad 1300 drogerii zlokalizowanych w całej Polsce i 770 tysięcy zadowolonych Klientów robiących codziennie zakupy w naszych sklepach... A to wszystko dzięki naszym Pracownikom! To właśnie Oni -... 2020-02-16 Łódź StepStone.pl
rozwiń Specjalista ds. wsparcia użytkowników - IT Helpdesk Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o. Pomoc użytkownikom systemów komputerowych; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Nadzór nad poprawną pracą systemów komputerowych; Wsparcie w instalacji i wdrażaniu systemów... 2020-02-20 Łódź Praca.pl
rozwiń Pracownik Działu IT / specjalista ds. wsparcia IT / Helpdesk MIKRONEX Serwis Komputerowy P.U.H. świadczy usługi w zakresie serwisu IT (administracja IT / outsourcing IT/ wsparcie użytkowników Helpdesk IT/ serwis urządzeń drukujących) Zakres obowiązków: wsparcie użytkowników w obsłudze... 2020-02-15 Warszawa Adzuna

Oferta pracy Specjalista ds. helpdesk IT


Opis stanowiska:
Obowiązki:

  • wsparcie techniczne w obsłudze sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych, kanałów komunikacji i oprogramowania

  • wsparcie użytkowników

  • obsługa telefonicznej linii IT (wg. harmonogramu)

  • udział w otwarciach/rekonstrukcjach naszych sklepów

Oczekiwania:

  • wykształcenie o profilu informatycznym

  • minimum roczne doświadczenie przy technicznej obsłudze użytkowników

  • bardzo dobra znajomość języka polskiego i rosyjskiego

  • podstawowa znajomość języka angielskiego

  • doświadczenie w instalacji i obsłudze systemów Windows 7/10, MS Office i standardowego oprogramowania

  • podstawowa znajomość sieci TCP / IP (w tym doświadczenie w instalacji)

  • znajomość sprzętu komputerowego, umiejętność konfigurowania drukarek i innych urządzeń biurowych

  • doświadczenie w podstawowej konfiguracji i administracji routerami, przełącznikami, centralami PBX i innym sprzętem telekomunikacyjnym

  • doświadczenie w obsłudze sprzętu IT dla handlu detalicznego (kasy fiskalne, drukarki termiczne, skanery kodów kreskowych / drukarki)

  • podstawowe doświadczenie w administrowaniu systemem Windows / Linux

  • doświadczenie w pracy z systemem HelpDesc / ServiceDesc

Zobacz co możesz u nas zyskać?

  • Nowych znajomych,

  • zniżki na zakupy,

  • elastyczny grafik,

  • premie,

  • kartę Multisport,

  • szkolenia oraz testy sprzętu sportowego nowych kolekcji.

  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
wróć do poprzedniej strony