Specjalista ds. Rekrutacji i Selekcji
Głównym celem stanowiska jest planowanie i realizacja procesów rekrutacji.
Podstawowe obowiązki
- tworzenie procedur rekrutacyjnych, wybór odpowiednich narzędzi selekcyjnych (np. testy psychologiczne, próbki pracy itp.)
- realizacja procesów selekcji i rekrutacji kandydatów, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny (Assessment Centre)
- szkolenie kadry kierowniczej z zakresu efektywnej rekrutacji personelu
- współpraca z firmami doradztwa personalnego
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności interpersonalne
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość technik rekrutacji i selekcji
- znajomość technik zarządzania
- znajomość prawa pracy
- zdolności organizacyjne
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe (preferowane nauki społeczne)
- doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników oraz we współpracy z agencjami doradztwa personalnego
- znajomość technik i procedur rekrutacyjnych
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Personalnych / Human Resources Director (Manager)
Najnowsze oferty pracy
Inne wiadomości