Specjalista ds. Public Relations
Głównym celem stanowiska jest samodzielne opracowywanie i realizacja strategii firmy w zakresie jej wizerunku rynkowego.
Podstawowe obowiązki
- utrzymywanie stałych, bliskich kontaktów z wybranymi grupami opiniotwórczymi jak: dziennikarze, władze lokalne, uznane ośrodki naukowe itd.
- przygotowywanie materiałów prasowych na temat bieżącego funkcjonowania i sukcesów firmy
- przygotowywanie -procedur kryzysowych- i szkolenie pracowników w tym zakresie
- udzielanie wywiadów i/lub przygotowywanie odpowiednich materiałów dla członków Zarządu i pracowników firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe (dziennikarstwo, nauki społeczne, marketing)
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość mechanizmów, którymi posługują się masmedia
Odpowiedzialny przed: Kierownik ds. Public Relations / Public Relations Manager
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Public Relations
Młodszy Specjalista ds. Promocji i Public Relations
Polkomtel Sp. z o.o.
WarszawaSpecjalista / Specjalistka ds. public relationsDodano miesiąc temu Wygasa za 3 dni
Helpfind Sp. z o.o.
WarszawaSpecjalista / Specjalistka ds. public relationsDodano miesiąc temu Wygasa za 3 dni
Compass Public Relations
WarszawaInne wiadomości