Specjalista ds. Promocji
Głównym celem stanowiska jest bezpośrednie prowadzenie działalności promocyjnej na określonym obszarze.
Podstawowe obowiązki
- dostarczanie materiałów promocyjnych i dbałość o ich właściwe wykorzystanie
- tworzenie raportów na temat skuteczności prowadzonych promocji
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności artystyczne
- kreatywność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi
- znajomość zagadnień dotyczących reklamy i promocji
- sprawność w obsłudze komputera, w tym znajomość programów graficznych
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Promocji
Specjalista ds. promocji
Rabat Detal Sp. z o.o.
KatowiceSpecjalista / Specjalistka ds. finansowo-księgowychDodano 4 dni temu
CENTRUM PROMOCJI KULTURY W DZIELNICY PRAGA POŁUDNIE M.ST.WARSZAWY
WarszawaSpecjalista ds. promocji i e-marketinguDodano 6 dni temu
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
WarszawaSpecjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i promocjiDodano 6 dni temu
Polska Agencja Przedsiębiorczości
KatowiceInne wiadomości