Specjalista ds. Promocji
Głównym celem stanowiska jest bezpośrednie prowadzenie działalności promocyjnej na określonym obszarze.
Podstawowe obowiązki
- dostarczanie materiałów promocyjnych i dbałość o ich właściwe wykorzystanie
- tworzenie raportów na temat skuteczności prowadzonych promocji
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności artystyczne
- kreatywność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi
- znajomość zagadnień dotyczących reklamy i promocji
- sprawność w obsłudze komputera, w tym znajomość programów graficznych
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Strona zawiera ogłoszenia od naszych partnerów
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Promocji
Specjalista / Specjalistka ds. turystyki i promocji
Warszawska Organizacja Turystyczna
WarszawaAsystent / Asystentka radcy prawnego - specjalista ds. promocjiDodano 5 dni temu
LEGAL HERO STYPUŁKOWSKI KANCELARIA PRAWNA sp.k.
WarszawaSpecjalista ds. promocji sklepu internetowegoDodano 9 dni temu
GIA LA MODA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Otwock MałySpecjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i promocjiDodano 10 dni temu
BYDGOSKI KLASTER PRZEMYSŁOWY DOLINA NARZĘDZIOWA
BydgoszczInne wiadomości