Specjalista ds. Promocji
Głównym celem stanowiska jest bezpośrednie prowadzenie działalności promocyjnej na określonym obszarze.
Podstawowe obowiązki
- dostarczanie materiałów promocyjnych i dbałość o ich właściwe wykorzystanie
- tworzenie raportów na temat skuteczności prowadzonych promocji
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności artystyczne
- kreatywność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi
- znajomość zagadnień dotyczących reklamy i promocji
- sprawność w obsłudze komputera, w tym znajomość programów graficznych
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Strona zawiera ogłoszenia od naszych partnerów
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Promocji
Specjalista ds. promocji i komunikacji
MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
MalborkGłówny specjalista / główna specjalistka ds. promocji i informacji w Dziale Wydarzenia KulturalneDodano 4 dni temu
Białołęcki Ośrodek Kultury
WarszawaSpecjalista / Specjalistka ds. marketingu (digital marketing) w Biurze Marketingu, Promocji i KomunikacjiDodano 9 dni temu Wygasa za 5 dni
POLREGIO sp. z o.o.
WarszawaZobacz wszystkie oferty dla stanowiska
Inne wiadomości