Specjalista ds. Obsługi Klienta
Głównym celem stanowiska jest wykonywanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed- i posprzedażnym klientów firmy.
Podstawowe obowiązki
- gromadzenie i dystrybucja wśród klientów informacji na temat obecnie prowadzonych działań promocyjnych, warunków dostaw produktów, ich cen, itd.
- właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów, wystawianie kart gwarancyjnych itd.)
- dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Odpowiedzialny przed: Kierownik ds. Obsługi Klienta / Customer Support Manager
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim i polskim
BrandLine Group Sp. z o. o.
PoznańZobacz wszystkie oferty dla stanowiska
Inne wiadomości