Specjalista ds. Obsługi Klienta
Głównym celem stanowiska jest wykonywanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed- i posprzedażnym klientów firmy.
Podstawowe obowiązki
- gromadzenie i dystrybucja wśród klientów informacji na temat obecnie prowadzonych działań promocyjnych, warunków dostaw produktów, ich cen, itd.
- właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów, wystawianie kart gwarancyjnych itd.)
- dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Odpowiedzialny przed: Kierownik ds. Obsługi Klienta / Customer Support Manager
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Voice Contact Center Sp. z o.o.
LublinSuper oferta
Młodszy specjalista /Młodsza specjalistka ds. obsługi klientaDodano 1 dzień temu
Raks Sp. z o.o.
WarszawaSuper oferta
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta I Reklamacji z Językiem NiemieckimDodano 4 dni temu
Kebe Poland Sp. z o. o.
CzęstochowaSuper oferta
Specjalista/ka ds. Obsługi KlientaDodano 4 dni temu
INDEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KobylnicaSuper oferta
Zobacz wszystkie oferty dla stanowiska
Inne wiadomości