Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Głównym celem stanowiska jest pozyskiwanie i bieżąca obsługa kluczowych klientów firmy.
Podstawowe obowiązki
- nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami
- realizacja założonych budżetów sprzedaży
- bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
- może koordynować pracę innych pracowników w ramach działań promocyjno-handlowych, których celem jest pozyskanie lub utrzymanie kluczowych klientów firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności negocjacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności handlowe
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wyższe wykształcenie
- doświadczenie w sprzedaży związane z obsługą kluczowych klientów
- znajomość branży
- dobra organizacja pracy
- dyspozycyjność i prawo jazdy kategorii B
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Sprzedaży i Marketingu / Sales & Marketing Director (Manager)
Strona zawiera ogłoszenia od naszych partnerów
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kluczowych
Victor Ink Jet System Service Sp. z o.o.
KatowiceZobacz wszystkie oferty dla stanowiska
Inne wiadomości