Głównym celem stanowiska jest pozyskiwanie i bieżąca obsługa kluczowych klientów firmy.
Podstawowe obowiązki
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami
realizacja założonych budżetów sprzedaży
bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
może koordynować pracę innych pracowników w ramach działań promocyjno-handlowych, których celem jest pozyskanie lub utrzymanie kluczowych klientów firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
umiejętności komunikacyjne
umiejętności negocjacyjne
świadomość komercyjna
umiejętność pracy w zespole
wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
znajomość rynku / branży
zdolności handlowe
inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
wyższe wykształcenie
doświadczenie w sprzedaży związane z obsługą kluczowych klientów