Specjalista ds. Dystrybucji i Logistyki
Głównym celem stanowiska jest samodzielne prowadzenie wszelkich działań związanych z logistyką i dystrybucją w przedsiębiorstwie.
Podstawowe obowiązki
- nawiązywanie kontaktów z klientami i prowadzenie negocjacji z partnerami
- organizowanie dostaw i sporządzanie planów i terminów dostaw
- planowanie kursów kierowców i wyznaczanie celów wyjazdów
- kontrola kosztów zbytu i eksportu
- dbałość o dobre zaopatrzenie punktów sprzedaży w produkty firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- świadomość kosztowa
- umiejętności organizacyjne
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość zagadnień dystrybucji i logistyki
- zdolności organizacyjne
- skrupulatność / sumienność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wyższe wykształcenie w zakresie logistyki lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe w dziale logistyki
- sprawna obsługa komputera, w tym oprogramowania wykorzystywanego w logistyce
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Dystrybucji i Logistyki / Distribution & Logistic Director (Manager)
Strona zawiera ogłoszenia od naszych partnerów
Najnowsze oferty pracy
Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Rozliczeń i Zakupów
Synevo Sp. z o.o.
ŁódźInżynier - dział zakupów (budownictwo- infrastruktura drogowa i kolejowa)Dodano 2 dni temu
SWIETELSKY RAIL POLSKA Sp. z o.o.
TarnobrzegInne wiadomości