Specjalista ds. Badań Rynku
Głównym celem stanowiska jest samodzielne planowanie i realizacja badań rynku dla potrzeb firmy oraz poszczególnych grup jej produktów.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad prowadzeniem ilościowych i jakościowych badań rynku
- badanie potencjału rynkowego
- badanie aktywności konkurentów firmy i ich udziału w rynku
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe w dziale marketingu
- znajomość technik i zagadnień związanych z przeprowadzaniem badań rynku
Odpowiedzialny przed: Kierownik ds. Badań Rynku / Marketing Research Manager
Najnowsze oferty pracy
Elektryk przemysłowy
WORKFORCE NV
BelgiaSuper oferta
Pomoc mechanika samochodowegoDodano 1 dzień temu
INDEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
SłupskSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Inne wiadomości
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY