Recepcjonistka
Głównym celem stanowiska jest obsługa gości firmy.
Podstawowe obowiązki
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
- przyjmowanie gości firmy (określanie celu i charakteru wizyty oraz kierowanie gości do osób kompetentnych)
- przekazywanie podstawowych informacji na temat firmy
- prowadzenie rejestrów: gości, przychodzących klientów oraz wyjść służbowych pracowników firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne (prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji biznesowej)
- umiejętność pisania bezwzrokowego
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność pracy w zespole
- dyscyplina wewnętrzna
- sumienność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- minimum średnie wykształcenie
- wysoki poziom kultury osobistej
- znajomość programów Microsoft Office
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Administracyjnych / Administration Director (Manager)
Oferty pracy dla stanowiska Recepcjonistka
Recepcjonista / Recepcjonistka
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA NR 24 W WARSZAWIE, AL. RZECZYPOSPOLITEJ 14
WarszawaZobacz wszystkie oferty dla stanowiska
Inne wiadomości