Pracownik Działu Reklamacji
Głównym celem stanowiska jest realizacja reklamacji klientów.
Podstawowe obowiązki
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami firmy
- zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji
- współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
- zdolności negocjacyjne
- sumienność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe
- umiejętność rozwiązywania problemów
- wysoka kultura osobista
Odpowiedzialny przed: Kierownik Działu Reklamacji / Complaint Department Manager
Oferty pracy dla stanowiska Pracownik Działu Reklamacji
Pracownik Działu Reklamacji
DlaSpania Sp. z o.o.
RybnikPracownik działu serwisu i reklamacjiDodano 17 dni temu
AM OPTICAL PLUS LTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
BydgoszczInne wiadomości
rekrutacja / Jak skuteczniej rekrutować?
MAT. SPONSOROWANY