Pracownik Działu Reklamacji
Głównym celem stanowiska jest realizacja reklamacji klientów.
Podstawowe obowiązki
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami firmy
- zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji
- współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
- zdolności negocjacyjne
- sumienność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe
- umiejętność rozwiązywania problemów
- wysoka kultura osobista
Odpowiedzialny przed: Kierownik Działu Reklamacji / Complaint Department Manager
Strona zawiera ogłoszenia od naszych partnerów
Najnowsze oferty pracy
Kucharz zmianowy
MICHAŁ JANOTA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ZICO"
ChybieSamodzielny Inżynier ds. Analiz Strukturalnych / Airframe Structural Analysis EngineerDodano 2 dni temu
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
RzeszówMonter sieci wodociągowo-kanalizacyjnejDodano 2 dni temu
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
SkawinaInne wiadomości