Pracownik ds. Marketingu
Głównym celem stanowiska jest wykonywanie pomocniczych czynności w dziale marketingu firmy.
Podstawowe obowiązki
- przygotowywanie i kompletowanie informacji niezbędnych do planowania i prowadzenia działań marketingowych firmy
- przygotowywanie prostych raportów i zestawień
- prowadzenie mniej istotnych z punktu widzenia strategii firmy projektów
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- kreatywność
- dyscyplina wewnętrzna
- sumienność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziane doświadczenie w dziale marketingu
Odpowiedzialny przed: Marketing Director (Manager) / Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu
Najnowsze oferty pracy
PRACA DLA ELEKTRYKA/ ELEKTRYK/ PRACA ZA GRANICA
team classic GmbH
WiesbadenSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Inne wiadomości
polska grupa górnicza / Węglowy gigant dogadał się ze związkowcami. Górnicy dostaną 5 tys. zł nagrody
rynek pracy / Rynek wychodzi z dołka. Coraz więcej ofert pracy
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY